فرمانده نیروی انتظامی میبد:

هیئات مذهبی از مداحی‌های سیاسی و نشر اکاذیب جلوگیری کنند

فرمانده نیروی انتظامی میبد گفت: هیئات مذهبی از پخش بروشور با موضوعات و مداحی‌های سیاسی و نشر اکاذیب جلوگیری کنند.
کد خبر: ۶۵۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 09 September 2018

 سرهنگ سید طاهر موسوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد در نشست آینه داران آفتاب گفت: مسئولان هیئات از پخش بروشور با موضوعات سیاسی، مداحی‌های سیاسی و نشر اکاذیب در مساجد، حسینیه ها و تکایا جلوگیری کنند.

سرهنگ موسوی افزود: مسئولان هیئت های مذهبی باید نسبت به هرگونه موضوع و مسئله ای احساس مسئولیت کرده و سعی کنند مشکلات درون هیئت را خود مرتفع سازند تا کار به نیروی انتظامی و محاکم قضایی کشیده نشود.

وی گفت: هیئت های مذهبی باید برنامه ریزی منظم و زمان بندی مناسبی برای ساعات شروع وخاتمه هیئت ها داشته باشند و مراسم ها تا دیر وقت ادامه نداشته باشد چراکه این امر ممکن است موجب نارضایتی و مزاحمت برای دیگران شود.

سرهنگ موسوی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس قانون ورود احشام به داخل شهر ممنوع است، گفت: هیئت های مذهبی از ذبح حیوانات در داخل شهر جلوگیری کنند و دام و احشام را جهت کشتار به گشتارگاه منتقل کنند.

وی تصریح کرد: اعضای هیئت ها اعضای مورد اعتماد خود را به عنوان پلیس یار محرم به نیروی انتظامی معرفی کنند تا لباس فرم در هیئت حضور داشته باشد و همیار و کمک یار پلیس باشند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد در ادامه عنوان کرد: مسئولان در نظر داشته باشند که اگر تصمیم به ضبط فیلم مراسم ها دارند حتما از افراد دارای مجوز استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار