امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح کرد؛

اتحاد و انسجام ملی، راهبرد اساسی ملت در برهه کنونی

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام ملی، راهبرد اساسی ملت در برهه کنون است گفت: فروپاشی قدرت مستکبران به برکت استکبارستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۶۷۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 04 November 2018

حجت السلام سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع راهپیمایان یزدی در حسینیه امیر چخماق یزد اقتدار منطقه‌ای و گسترش حوزه نفوذ قدرت نرم ایران را از دیگر دستاورد‌های ۴۰ ساله ایران اسلامی برشمرد و گفت: ایران توانسته به جهت موفقیت در برابر جبهه تکفیری قدرت تثبیت کننده معرفی کند .

حجت السلام مدرسی افزود: امروز قدرتهای مستکبر با چالش های بین امللی مواجه اند و فروپاشی قدرت مستکبران به برکت استکبارستیزی ملت ایران است.

وی گفت: با همه دشمنی های استکبار با ملت های مسلمان ما توانستیم به اقتدار علمی دست یابیم و به همین خاطر اقتدار علمی است که امروز دشمن مقهور قدرت ملت ایران شده است.

پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و پیشرفت کشور
امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: امروز همه وظیفه داریم به همراه موتور محرک انقلاب اسلامی که همان ولایت فقیه است حرکت کنیم.

وی از مسئولان خواست تا باتکیه به ظرفیت های درونی و تقویت نیروی اقتصادی ،قدرت معیشت مردم و ارزش پول ملی را افزایش دهند.

حجت السلام مدرسی افزود: همه دستگاه ها باید برای موضوع اتحاد و انسجام ملی اهمیت قائل شوند و آن را همواره مدنظر قرار دهند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در ایران، راهپیمایی کردند اما شاه، به آنان حمله کردند و آنان را به خاک و خون کشیدند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند.
بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی،۱۳ آبان را به‌روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار