یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای «سوق»، «دیشموک» و «چرام» نیازمند تامین اعتبار است

کد خبر: ۶۹۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶ 24 December 2018
سرهنگ امیرعباس آسمند با بیان اینکه تاکنون برای احداث یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای «چرام»، «سوق» و «دیشموک» کاری انجام نشده است، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر اعتبار مورد نیاز برای احداث این یادمان‌ها تامین شود.
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند عصر یکشنبه دوم دی‌ماه در نشست کمیته فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به تناسب جمعیت، بیشترین تعداد رزمنده را به جبهه‌های نبرد اعزام کرد با وجود این هنوز مرکز فرهنگی دفاع مقدس ندارد.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نباید در مقابل تخصیص اعتبار به این پروژه مهم مقاومت کند و باید مانند سایر استان‌ها پیش‌دستی کند تا هر چه سریع‌تر شاهد افتتاح این پروژه مهم در استان باشیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوب شده بود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی 200 میلیون تومان به این پروژه اختصاص دهد اما متاسفانه این اعتبار به طور کامل تخصیص پیدا نکرده است.
آسمند در رابطه با وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام استان، گفت: شهدای گمنام در 21 نقطه  استان تدفین شده‌اند که از این تعداد 13 نقطه در فضاهای عمومی، پارک‌ها و روستاها و 8 نقطه در فضاهای اداری و دانشگاهی قرار دارد.
وی با بیان اینکه پنج یادمان شهدای گمنام در فضاهای عمومی تکمیل شده است، ابراز کرد: یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای چرام، سوق و دیشموک یادمان‌هایی هستند که تاکنون برای احداث آنها کاری انجام نشده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر اعتبار موردنیاز برای احداث یادمان شهدای گمنام در این شهرها تامین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار