پیش بینی افزایش ورود مسافران نوروزی در فارس

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: پیش بینی می‌شود ورود مسافران نوروزی به فارس ۱۵ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۷۲۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 12 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی در جمع معاونان و مسئولان میراث فرهنگی شهرستان‌های استان، با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضای نشاط برای مهمانان نوروزی گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های مصوب بسیار مهم بوده و زمینه رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: در نوروز ۹۷، یک میلیون و ۸۶۰ هزار و ۸۳۱ نفر از اماکن تاریخی- فرهنگی تحت پوشش این اداره کل بازدید و ۳ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۲۲۵ نفر شب اقامت درسال ۹۷ ثبت شده است که پیش بینی می‌شود با افزایش ظرفیت اقامتی، ثبت‌ جهانی محور ساسانی و منبت آباده، با رشد ۱۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به استان فارس باشد.

امیری ادامه داد: تدابیر لازم برای اسکان بیش از ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت در استان در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود با برنامه ریزی‌های انجام شده خاطره‌ای خوش برای مسافران نوروزی استان فارس رقم بخورد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار