احیای باغ «چهل توت» ابرکوه

شهردار ابرکوه از احیای باغ «چهل توت» برای توسعه فضای سبز این شهر و عمومی‌سازی آن خبر داد و افزود: این باغ با 400 مترمربع مساحت، فضای خوبی برای استفاده عمومی شهروندان دارد.
کد خبر: ۹۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 23 September 2015

به گزارش تابناک یزد،«محمدحسین حاتمی» افزود: این باغ به عنوان اولین باغ شهری ابرکوه است که قرار است بعد از بهسازی و احیا، برای استفاده مردم عمومی‌سازی شود. وی ادامه داد: با توجه به خواسته شهروندان و علاقه‌مندان به مسائل فرهنگی و اجتماعی، درخواست احیای باغ معروف به «چهل توت» مورد توجه شهرداری ابرکوه قرار گرفت. این مسئول گفت: شهرداری تلاش‌هایی برای امکان‌سنجی، احیا و توسعه این باغ و نقشه‌برداری محدوده آن برای بررسی امکان تملک زمین‌های مجاور و توسعه فیزیکی باغ آغاز کرده است.

حاتمی افزود: این باغ در ابتدای جاده نعمت‌آباد واقع شده و دارای 40 درخت توت برای استفاده مردم است.
به گزارش همشهری،شهردار ابرکوه اضافه کرد: از جمله اقداماتی که برای بهسازی و احیای این باغ نیاز است، محوطه‌سازی، تقویت درختان و ایجاد امکانات رفاهی برای استفاده شهروندان است. وی گفت: شهردار ایجاد پارکینگ و امکانات رفاهی از جمله ساخت سرویس بهداشتی، سکوهای نشیمن، بهبود سیما و منظر کوچه‌های منتهی به باغ و ایجاد دسترسی مناسب به باغ چهل توت را در دستور کار قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار