مسعود شجاعی کاپیتان تیم نساجی که این فصل به تیم پرشور نساجی پیوست، اعتقاد دارد بزودی به تیم ملی فوتبال ایران می رسد .  
کد خبر: ۱۰۰۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹ 14 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، مسعود شجاعی کاپیتان تیم نساجی که این فصل به تیم پرشور نساجی پیوست، اعتقاد دارد بزودی به تیم ملی فوتبال ایران می رسد .

 مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین مصاحبه اش از درخواست برای حمایت بیشتر از کودکان کار تا نرسیدن علی دایی به حقش در دوران مربیگری، علاقه‌اش به «ببتو» و پیراهن شماره ۷ و علاقه‌اش به «رونالدو» گفت.

شجاعی در ابتدا در پاسخ به سئوالی در خصوص داشتن آرایشگر شخصیِ فوتبالیست‌ها و حضورشان قبل از بازی‌های مهم در هتل اظهار داشت: سال‌ها پیش و زمانی که هنوز به تجربه این سال‌ها نرسیده بودم مدل موی عجیبی داشتم که خودم درست می‌کردم. معتقدم انسان وقتی مرتب باشد و قیافه خودش را که در آیینه می بیند حس خوبی بگیرد، اتفاق خوبی است.

وی ادامه داد: آن زمان من هم طبیعتاً کنار بچه‌ها وقتی آرایشگرها می‌آمدند، موهایم را کوتاه می‌کردم ولی حتماً به این صورت نبود که قبل از بازی باشد.

شجاعی درباره علاقه‌اش به تیم‌های ملی خارجی گفت: سنم که کمتر بود طرفدار برزیل بودم ولی الان اسپانیا.

نسل جدید بازیکنان سختی نمی‌کشند و این‌طور فوتبالیست نمی‌شوند

مسعود در ادامه به پیچ و خم‌های مسیر بازیکنی تا بازی در اروپا و کشورهایی مثل اسپانیا، قطر و یونان اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم باید سختی کشید و هر کاری مسیر خودش را دارد. البته نسل عوض شده است. شاید کمی درکش سخت باشد اما من اعتقاد دارم اگر در هر کاری سختی نکشی نمی‌توانی موفق باشی و سختی هم تعریفش مفصل است.

شجاعی در ادامه به مسیری اشاره کرد که بیشتر فوتبالیست‌ها آن را طی کرده‌اند و افزود: به غیر از سختی‌های تمرین، این خیلی طبیعی است که در همه جهان فوتبالیست‌ها از قشر پایین و شرایط سخت ظهور کرده‌اند. نمونه بارزش رونالدو است که در شرایط سخت خانوادگی و اقتصادی زندگی می‌کرد ولی خب الان آقای فوتبال است.

وی که شب گذشته میهمان برنامه تلویزیونی «رخ به رخ»، تاکید کرد: وقتی نسل جدید با ماشین شخصی سر تمرین می‌روند و آبمیوه آماده و انواع مکمل‌ها در اختیارشان است سختی نمی کشند. در رشته خودم می‌توانم بگویم هیچکس این‌طور فوتبالیست نمی‌شود.   

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار