مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از اعطاء مرخصی به 700 نفر از زندانیان واجدالشرایط در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 29 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، منصور بیژنی از اعطاء مرخصی به 700 نفر از زندانیان واجدالشرایط در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده و به منظور نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانیان و تحکیم بنیان خانواده ها به 700 نفر از زندانیان محکوم در ایام نوروز با رعایت شرایط خاصی، مرخصی اعطاء شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با موافقت شوراهای طبقه بندی و دستور مراجع قضایی ۷۰۰ زندانی که مراحل تامین وثیقه، کفالت و ضامن آنان انجام شده به مرخصی رفته‌اند افزود: بقیه نیز به زودی شرایط وثیقه و ضامن برایشان فراهم و به مرخصی خواهند رفت.    

وی تصریح کرد: افراد دارای سابقه جرایم خشن و پرونده های دارای شاکی بدون رضایت مرخصی نوروزی ندارند چرا که جولان و حضور مخلان امنیت جامعه تهدیدی برای مردم است.    

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی قوه قضائیه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است، اظهار کرد: بر این اساس دادگستری ها و اداره کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اقدامات زیادی برای تحقق این امر انجام داده که می‌توان به استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار