هشتمین جلسه کارگروه آرد ونان شهرستان بابل با بررسی آخرین وضعیت تأمین و توزیع آرد شهرستان و فعالیت واحدهای خبازی شهرستان بابل برگزار گردید
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 31 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر قاسم عزیززاده گرجی،فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه کارگروه آرد و نان صبح امروز با تقدیر از زحمات ناظرین مردمی و دستگاه‌های نظارتی پیرامون نظارت بر خبازی ها در راستای برطرف نمودن مشکلات و معضلات موجود که منجر به ایجاد صف های طویل نانوایی ها و نارضایتی شهروندان در روزهای اخیر گردیده است؛اظهار داشت : با توجه به اتفاقات خوبی که با نظارت های اخیر در حوزه آرد و نان صورت پذیرفته است ؛ولی هنوز این نظارت‌ها وضعیت رضایت بخش نانوایی ها را نمایان نکرده است. 

فرماندار بابل:در حوزه آرد و نان به مردم ظلم می شود
 

وی افزود: حتی اگر یک نانوایی هم به دلیل تعطیل خودسرانه در سطح شهرستان و حتی در کوچکترین محله یا کوچکترین روستا پخت ننماید ،نارضایتی عمومی را به همراه خواهد داشت؛ چرا که مبحث نان با سایر اغذیه و مواد غذایی متفاوت است و از حساسیت بسیار بالایی در جامعه برخوردار است.


نماینده عالی دولت در شهرستان بابل خاطر نشان کرد: وجود گلوگاه هایی در سیستم آرد و نان علیرغم نظارت های اطلاعاتی، دستگاههای اجرایی ذیربط و ناظران مردمی کماکان مشکلاتی را در این زمینه به وجود می آورد.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین نظارتی ادارات غله،صمت،جهاد کشاورزی،قرارگاه شهید امانی،اتاق اصناف ، اتحادیه خبازان و ناظران مردمی ،تصریح کرد: طوری نظارت‌ها صورت پذیرد که پس از پایان کار ،جامعه از عملکردتان رضایت داشته باشد.

عزیززاده گرجی تاکید کرد: این ظلمی که در حق مردم در حوزه آرد و نان صورت می پذیرد مستحق آن نیستند. ما در قبال مردم مسئولیم و باید در قبال این مسئولیت پاسخگو باشیم و بابت تمامی کوتاهی هایی که در حق این عزیزان با عملکرد مان صورت می دهیم، عذرخواهی کنیم.

فرماندار بابل ادامه داد : اگر هر دستگاه به نقش خود و وظیفه خود به خوبی عمل کند و خدمات ذیربط را به شهروندان ارائه نماید ، به هیچ وجه شاهد اینگونه نارضایتی‌ها نخواهیم بود.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که از قصور ادارات و دستگاه های اجرائی و خدماتی در قبال شهروندان به راحتی نخواهم گذشت؛ افزود: همانطوری که قبلا هم عنوان داشتم در صنف خبازان انسان‌های بسیار شریف ، متشرع و مومنی وجود دارند که بار مسئولیت و کم کاری برخی از خبازان متخلف را به دوش می‌کشند.

وی افزود:ما در قبال این زحمات صادقانه باید از خدمات این گونه خبازان به نحوی شایسته تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

فرماندار بابل در پایان گفت : باید زمینه خدمت بیشتر به مردم در شهرستان فراهم گردد.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار