رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني جهان
امروز در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان هر سه نماینده ایران که اتفاقا هر سه اهل مازندران هستند به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ 17 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رقابت هاي كشتي آزاد قهرماني جهان صربستان با صعود هر سه نماینده مازندران پیگیری شد.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با نتيجه 8 بر 1 جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب كرد. وي در دور بعد با نتيجه 6 بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شكست داد و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. وي در اين مرحله با نتيجه 13 بر 2 آديل اوسپانوف از قزاقستان را از پيش رو برداشت و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. عموزاد خليلي در اين مرحله به مصاف حاجي علي اف قهرمان جهان و دارنده مدال هاي نقره و برنز المپيك از آذربايجان مي رود.


در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتيجه 11 بر 1 بصیر علی لی از مقدونیه را از پيش رو برداشت. وي در دور بعد با نتيجه 4 بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب كرد و به مرحله يك چهارم نهايي راه يافت. وي در اين مرحله با نتيجه 6 بر 3 گئورگي وانگلوف از بلغارستان را شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. اطري در اين مرحله به مصاف برنده نارمانداخ از مغولستان و ژولدوشبكوف از قرقيزستان مي رود.

 

صعود سخت محمدیان به یک‌قدمی فینال

محمدحسین محمدیان در یک‌چهارم وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل زاخاريف از اوكراين با نتیجه 8 بر 5 به پیروزی رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار