دومین طلای کشتی هم از مازندران آمد+ جدول نهایی مسابقات
بدون تردید رحمان عموزاد کشتی گیر دلاور مازندرانی برترین کشتی گیر ایران و حتی جهان بود که با کلکسیونی از فنهای مختلف حریف آمریکایی رو به زانو در آورد
کد خبر: ۱۰۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ 18 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، حالا رحمان مازندرانی بچه بهشهر ستاره جدید کشتی ایران است؛ عموزاد به شایستگی قهرمان جهان شد 

رحمان مازندرانی ستاره جدید کشتی ایران؛ عموزاد قهرمان جهان شدر محمدیان باخت و کاروان ما با ۷ مدال دوم جهان شد
 
رحمان مازندرانی ستاره جدید کشتی ایران؛ عموزاد قهرمان جهان شد
 

بر اساس این گزارش ، رحمان عموزاد در فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان به مصاف جان دیاکومیهالیس از آمریکا رفت و قاطعانه با نتیجه 13 بر 8 حریف را شکست داد و با 20 سال سن به مدال طلا رسید.

حسن یزدانی، محمد نخودی، رضا اطری نقره و امیرحسین زارع و یونس امامی مدال برنز مسابقات را کسب کردند. کامران قاسم پور هم شب گذشته با شکست کاکس به طلا رسید.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه 8 بر یک جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
عموزاد در این مرحله با نتیجه 13 بر 2 آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. این آزادکار کشورمان در این مرحله به مصاف حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان رفت که با برتری 9 بر 2 فینالیست شد.
وی در این دیدار با جان دیاکومیهالیس از آمریکا کشتی گرفت که با نتیجه 13 بر 8 به برتری رسید تا دومین طلای کاروان کشورمان را کسب کند. کامران قاسم‌پور شب گذشته نخستین طلای کاروان کشورمان را کسب کرده بود. 
دقایقی پیش رضا اطری در فینال 61 کیلوگرم رقابت کرد که نقره گرفت

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار