در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۷۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ 04 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/08/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری زورگیران قمه به دست در ساری
جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری 3 زورگیر قمه به دست در شهرستان ساری خبر داد و گفت: متهمان به 6 فقره زورگیری در محله "فرح آباد ساری"اعتراف کردند
سرهنگ " سید موسی حسینی" درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی افزایش زورگیری در محله توریستی "فرح آباد ساری" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت
وی با اشاره به اینکه تیم عملیاتی پاسگاه رودپی ساری با گشت زنی های هدفمند موفق شدند این زورگیران را شناسایی کنند، افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن متهمان، آنها را هنگام زورگیری از شهروندی در عملیاتی غافلگیرانه زمین گیر و دستگیر کردند.
جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: این زورگیران در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد در برابر پلیس مقاومت و قدرت نمایی می کردند.
سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به 6 فقره سرقت اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمال متهمان ادامه دارد.
-----------------------
دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق و تجهیزات مخابراتی
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق و تجهیزات مخابراتی با 15 فقره سرقت در شهرستان ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی قیصری" در تشريح اين خبر، گفت: با عنایت به وقوع سرقت های بی شمار سیم کابل برق هوایی و تجهیزات مخابراتی و همچنین قطعی های مکرر برق در سایر حوزه سرزمینی استان مازندران که موجبات نارضایتی شهروندان بویژه قشر روستانشین استان را فراهم آورده بود، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با شرکت توزیع برق استان مازندران در خصوص ثبت وقعات در کلانتری و پاسگاه های حوزه سرزمینی استان و همچنین حضور نماینده شرکت برق جهت پیگیری و ثبت پرونده های از این دست درکلانتری ها، اقدامات اطلاعاتی عملیاتی و فنی و مخابراتی را آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران اظهار کرد: سرقت ها حاکی از آن دارد که تعدادی از سارقان حرفه ای در قالب تیمی 2 الی 3نفره با خودروهای در اختیار، اقدام به سرقت سیم های برق هوایی در شهرستان ساری می نمایند.
سرهنگ قیصری اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی در نهایت سه نفر متهم حرفه ای با  بیش از ده فقره سابقه سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه سارقان در اقدامات تخصصی اطلاعاتی و فنی پلیس در نهایت، چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، گفت: سارقان به 15 فقره سرقت سیم کابل برق در سطح شهرستان ساری  اعتراف که با قرار سنگین روانه زندان ساری شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با بیان اینکه فروش اموال مسروقه به  یک مالخر بررسی شده که پرونده در این رابطه در دست اقدام می باشد به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
-----------------------
کشف بیش از 3 تن کودشیمیایی تقلبی در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 3 تن کودشیمیایی تقلبی با تلاش ماموران پلیس در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در بخش دابودشت این شهرستان به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودروی موصوف را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف 63 کیسه کودشیمیایی تقلبی به وزن 3تن و 300 کلیوگرم شدند.
سرهنگ "داداش تبار" تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از دستگیری 2 نفر در این خصوص و معرفی آنها به مرجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
----------------------
کشف 14 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی انتقال نیرو در سوادکوه
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از شناسايي و دستگيري 5 سارق کابل کابل و تجهیزات مخابراتی انتقال نیرو در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری"گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت كابل برق و تجهیزات مخابرات در سطح شهرستان سوادکوه، پیگیری موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس این فرماندهی پس از انجام تحقيقات اوليه و بررسي شواهد موجود، موفق شدند متهمان را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه آنان را با هماهنگی مرجع قضائی دستگير کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه اظهار داشت: متهمان در تحقیقات فني پليس به 14 فقره سرقت كابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان سوادکوه اعتراف و پس از تشكيل پرونده مقدماتی به منظور سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضائي شدند.
----------------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوص و منزل در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 6 سارق و اعتراف به 11فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل درآن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در بیان این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران  بهشهر قرار گرفت.
وي افزود: با تلاش های بي وقفه ماموران و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی،6  سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان در اظهارات خود به 7 فقره سرقت اماكن خصوصي و 4فقره سرقت از منزل اعتراف كردند كه در اين رابطه پرونده تشكيل و به مرجع قضايي معرفي شدند.
در پایان سرهنگ عنایتی گنجی از شهروندان خواست: هشدارها و آموزشهاي پليس را جدي گرفته و درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طریق تلفن 110به اطلاع پلیس برسانند.
----------------------
دستگیری سارقان خانه باغ های سیمرغ
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری دو سارق خانه باغ های خالی از سکنه با 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی" در بیان این خبر، گفت: در راستای انجام طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران این یگان موفق شدند دو سارق حرفه ای را در حین سرقت از خانه باغ و ویلاهای خالی از سکنه دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: در بررسی های به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی، سارقان تا کنون به بیش از30 فقره سرقت اعتراف کردند که در این راستا پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرهنگ اسدی در پایان برقراری نظم و امنیت را از اولویت های  اصلی ماموریت پلیس دانسته و تاکید کرد: پلیس در این راستا از هیچ کوششی جهت برقراری آرامش و آسایش شهروندان دریغ خواهد کرد.
---------------------------

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار