کد خبر: ۱۱۱۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ 02 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 11/04/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کودک گمشده در سوادکوه به آغوش خانواده بازگشت
سرهنگ اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پیدا شدن دختر بچه 3 ساله در شهر زیراب با تلاش ماموران خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشریح این خبر اظهار داشت: کارکنان انتظامی کلانتری 13 زیراب حین گشت زنی در حوزه استحفاظی دختر بچه ای 3 ساله در اطراف خیابان 20 متری زیراب در حال گریه کردن مشاهده و بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن خانواده وی، در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي بیان داشت: در تحقیقات میدانی سرانجام پس از یک ساعت تلاش، کودک خردسال پیدا شده صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به تقدير خانواده اين كودك از پلیس کلانتری زیراب، به والدين توصيه كرد، هنگامي که با کودکان خود در محيط خارج از منزل و اماکن دیگر به سر مي‌برند هرگز از آنها غفلت نكنند و همچنین در صورت بروز چنین حوادثی، حتما از پلیس کمک بخواهند.
------------------------------
دستگیری عاملان شرارت و ناامنی در نکا
سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری3 شرورسابقه دار متواری که در یک درگیری ضمن سلب آسایش شهروندان، فردی را به شدت مجروح کرده بودند، خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" درباره جزئیات این خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی، درگیری توسط افراد سابقه دار در شهرستان نکا، و مطالبات مردمی مبنی بر دستگیری متهمین، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: 3 متهم تحت تعقیب که دارای سابقه شرارت، ایجاد نا امنی و نزاع فردی و دسته جمعی و پرونده های اتهامی مختلف مفتوحه در مراجع قضائی انتظامی شهرستان دارند، تحت رصد مامورین قرار گرفتند.
وی در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس پاوا شهرستان و اطلاعات کلانتری 11 پس از شناسایی محل اختفای افراد شررور، برابر هماهنگي هاي قضایي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي موفق شدند هر سه متهم را در مخفیگاه در سه مکان مجزا دستگير کنند.
سرهنگ عزیزی با بیان این که، متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهند شد، به هنجار شکنان و افرادی که بخواهند موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان شوند، هشدار داد: پلیس با افراد با افرادی که بخواهند با اوباشی و رفتارهای هنجار شکنانه خود موجب سلب امنیت، آسایش و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد کرد.
------------------------------
توقیف هوندا 1300 سی سی قاچاق در محمودآباد
سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد از توقیف موتور سیکلت هوندا 1300 سی سیقاچاق 6 میلیاردی در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا "1300 سی سی" فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.
وی ارزش موتورسیکلت توقیف شده را براساس نظر کارشناسان 6 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: موتورسیکلت مذکور به پارکینگ منتقل و راکب آن نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسین زاده در پایان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند
------------------------------
برخورد قاطع پلیس با اخلالگران نظم و امنیت در بابل
سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل خبر داد: با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پلیس، 2 اخلالگر نظم و امنیت و عمومی در یکی از بیمارستان های آن شهرستان زمینگیر شدند
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمدزمان  شالیکار" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط 2 نفر از اراذل و اوباش در یکی از بیمارستان های این شهرستان بلافاصله ماموان کلانتری 12 و یگان امداد این شهرستان به محل اعزام شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: این افراد که بدون توجه به هشدارهای کادر درمان و مسئولان انتظامات، با با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین  مراجعان وارد بخش اورژانس بیمارستان مذکور شده بودند، در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران زمینگیر شدند . 

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
------------------------------
دستگیری سارق منازل و ساختمان های خالی از سکنه و نیمه کاره در چالوس
سرهنگ خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری3 سارق منازل و ساختمان های خالی از سکنه و نیمه کاره با 23فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و خانه های  خالی از سکنه وساختمانهای نیمه کاره  در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی 3سارق در این ارتباط شدند .
سرهنگ خسروی، خاطرنشان کرد: متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 23منزل وخانه های  خالی از سکنه ، ساختمانهای نیمه کاره وکابل برق  در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از مالکان منازل و ویلاها در این شهرستان خواست: ضمن مراقبت صحیح از اموال و منزل خود ونصب سیستم های بازدارنده، حتی الامکان از فردی مطمئن و یا نگهبان برای حفاظت از منزل خود بکارگیری کنند
------------------------------
دستگیری سارق سیم برق و کابل مخابراتی در بهشهر
سرهنگ عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق و کشف 8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسن عنایتی گنجی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارق سابقه دار را شناسایی ودستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: سارق دستگیر شده به8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ عنایتی گنجی در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره نمود و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------
دستگیری سارق حرفه ای منزل در آمل
سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق منزل با 11فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
سرهنگ "علی داداش تبار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت منزل در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی این فرماندهی، سارق را شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت منزل در این شهرستان عتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به شناسایی مال باختگان، بیان داشت: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری همدست و یا همدستان وی ادامه دارد.
------------------------------


سرهنگ شالیکار از دستگیری و معرفی این افراد به مرجع قضائی خبر داد و در خاتمه به اخلالگران در نظم و امینت  عمومی، هشدار داد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با حرکات و رفتارهای ناپسند خود آن را به مخاطره بیندازند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.
------------------------------
دستگیری اعضاي باند رسید ساز جعلی در"نوشهر"
سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری 2 نفر از اعضای باند رسید ساز جعلی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد
سرهنگ "علی اکبر درویشی" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در پی مراجعه  شهروندی به پلیس آگاهی و مدعی بودند که مورد کلاهبرداری اینترنتی از طریق رسیدساز جعلی قرارگرفته اند، لذا رسیدگی به این موضوع در دستورکار پلیس فتا قرارگرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان پلیس فتای شهرستان در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه متهمان پس از مراجعه به فروشگاه‌ها، درخواست مواد غذایی، کیف و کفش، فرش، لوازم خانگی و ... مي‌كنند و با ارائه یک رسید بانکی جعلي در موبایلشان، ادعا مي‌كردند كه پول به حساب فروشندگان واریز شده است ولی پس از گذشت چند ساعت شکات متوجه می‌شدند که پولی به حسابشان واریز نشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پلیس با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند در اين خصوص دو كلاهبردار كه اعضاي يك باند بودند را شناسايي و در يك عمليات ضربتي آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.
سرهنگ درویشی با بيان اينكه متهمان در بازجويي اوليه تا كنون به 800 ميليون ریال كلاهبرداري از 8 نفر شهروند در نوشهر و شهرهای اطراف و 3 فقره سرقت به عنف از رانندگان آژانس تلفنی اقرار كردند و مقدار زیادی اموال مسروقه از آنها کنند، عنوان داشت: اعضاي اين باند پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.
وي از شهروندان خواست سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از عموم مردم خواست تا هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره 096380 با ما در ارتباط باشند.
------------------------------
کشف مواد مخدر از 4 سوداگر مرگ در عباس آباد
سرهنگ صالحی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 4 کیلو موادمخدر و دستگیری 4 سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصرصالحی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط چهار سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی عباس آباد از کشف 4 کیلو تریاک از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ صالحی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
------------------------------
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در بابل
سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری 52 نفر معتاد متجاهر و 48 خرده فروش ظرف 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" اظهار داشت: در راستای افزايش احساس امنیت فردي و عمومي و پاسخگويي به درخواست ها و مطالبات مردمي، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان بابل به مدت 72 ساعت به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 52 نفر معتاد متجاهر و 48 خرده فروش را جمع آوری و در همین راستا 5 کیلو 650 گرم انواع مواد افیونی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با قدرداني از مشاركت و همدلي مردم در اجراي موفق طرح هاي انتظامي خاطر نشان کرد: پلیس همواره مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان موادمخدر را از اولویت های کاری خود دانسته و شهروندان در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار