قائم مقام باشگاه پیکان گفت: می‌خواهیم سامان فلاح را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن بفروشیم.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 16 July 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی باشگاه پیکان، ابراهیم شکوری در واکنش به شایعات اخیر پیرامون معاوضه سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال این باشگاه با بازیکن تیم‌های دیگر اظهار داشت: به هیچ عنوان بحث معاوضه بازیکنان ما با سایر تیم‌ها مطرح نبوده است و این موضوع اصلاً درست نیست. اگر قرار بر معاوضه هم باشد، بدون تردید دنبال بازیکنان ملی‌پوش و ستاره‌های سرشناس لیگ می‌رویم نه اینکه هر بازیکنی را در پست دفاع آخر جذب کنیم.

وی باشگاه پیکان را کارخانه تولید بازیکن دانست و خاطرنشان کرد: ما به معنای واقعی یک باشگاه هستیم و شرایط حرفه‌ای در فوتبال را رعایت می‌کنیم. در واقع سامان فلاح دستاورد باشگاه ما به شمار می‌رود و می‌خواهیم محصول آکادمی خودمان را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن بفروشیم. در این میان، اما فقط نگاه اقتصادی نداریم؛ بلکه هم منافع بازیکن را در نظر می‌گیریم و هم باشگاه را.

«فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده است و احساسات در این بازار جایی ندارد.»، عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: اولویت ما برای حضور در این بازار، استفاده از علم تجارت فوتبال است و چیزی جز منافع بازیکن و باشگاه را در نظر نمی‌گیریم. متأسفانه با وجود آن که شفاف و به دور از تنش فعالیت می‌کنیم، باز هم شاهد شایعاتی هستیم. این شایعات نمی‌تواند ما را از مسیری که در حال ایجاد آن هستیم، دور کند 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار