عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین باید سهم نیم درصدی از محل درآمدهای شهرداری به کتابخانه ها را که در سال جاری ماهیانه ۲۰۰ میلیون تومان است را به موقع پرداخت کند تا در پایان سال با مشکل مواجه نشویم.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 17 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، فرج اله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ اظهار کرد: یکبار دیگر پنجه خونین آمریکا از آستین داعش خارج و برای دومین بار در حرم احمد بن موسی و شاهچراغ جنایت دیگری رقم خورد.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است هرگاه کشور در آستانه یک موفقیت و شادکامی مردمی قرار می‌گیرد دشمنان با ایجاد حادثه کام مردم را تلخ می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: دیپلماسی فعال دولت در جهان و آزاد سازی منابع مالی کشور و شکست سیاست‌های استکبار در منطقه وجهان، دشمن را خشمگین و وادار به اقدام تروریستی جنایتکارانه نمود.

فصیحی رامندی تصریح کرد: شهادت دو تن از هموطنان عزیز در این جنایت را تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحین و جانبازان عزیز آرزوی سلامتی دارم و برای آن خادم شجاع که با دست خالی به مبارزه با داعش مسلح پرداخت و او را به زانو درآورد و زمین زد تا نیرو‌های امنیتی اقدام به دستگیری کنند نیز دستمریزاد عرض می‌کنم.

وی همچنین خواستار پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها در سال جاری شد و گفت: مدیریت شهری باید سهم نیم درصدی از محل درآمد‌های شهرداری به کتابخانه‌ها را که در سال جاری ماهیانه ۲۰۰ میلیون تومان می‌باشد را به موقع پرداخت کند تا در پایان سال با مشکل مواجه نشویم.

فصیحی رامندی در ادامه جلسه که در خصوص بررسی لایحه تهیه اطلس سرمایه گذاری اختصاص داشت پیشنهاد داد، بسته‌های پیشنهادی به صورت موردی و تک تک به شورا ارائه شود تا اقدامات به صورت عملیاتی‌تر صورت گیرد.

برچسب ها: قزوین ، کتابخانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار