معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تاکستان گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از زائرین اربعین در تاکستان اندیشیده شده است و از تمام ظرفیت های شهرستان جهت پذیرایی از زوار استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 22 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، ذبیح الله باقری در گفتگویی در تاکستان اظهار کرد: با توجه به آغاز سفر‌های زائرین اربعین حسینی (ع) و اینکه شهرستان تاکستان در مسیر عبوری چند استان واقع شده است، تمهیدات لازم برای استقبال از زائرین اندیشیده شده و از تمام ظرفیت‌ها جهت پذیرایی از زوار استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این راستا جهت عملیاتی شدن مصوبات ستاد اربعین، با همراهی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسوول عتبات شهرستان از مسیر‌های عبوری و مکان‌های در نظر گرفته شده برای خدمات دهی به زوار، بازدید داشتیم و موارد لازم را مورد ارزیابی قرار دادیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تاکستان تصریح کرد: تمهیدات لازم در بخش‌های امنیتی، ترافیکی، ایمنی موکب ها، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و مساجد در مسیر‌ها پیش بینی شده و تامین آب و مواد غذایی و الزامات بهداشتی در دست اجرا است.

باقری در پایان گفت: ۶ موکب از تاکستان در کشور عراق به زائرین خدمات ارائه می‌دهند. ۲ موکب در مسیر کربلا، یک موکب در سه راهی شامی شاپ و یک موکب در سه راهی رحیم آباد مستقر و با کمک‌های مردمی اداره می‌شوند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار