مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: 11 طرح صنعتی و پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 15 هزار 570 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرکها و نواحی صنعتی استان کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 23 August 2023

به گزارش تابناک قزوین  و به نقل از فارس، رضا صفاری در گفتگویی در قزوین از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ طرح صنعتی و پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی قزوین همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: در این ایام کلنگ زنی عملیات اجرایی دو طرح صنعتی با سرمایه گذاری یازده هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۵ نفر به زمین زده می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری از پنج طرح صنعتی تصریح کرد: عمده‌ترین تولیدات این واحد‌های صنعتی شامل انواع دستگاه تست و آزمایشگاه صنعتی، انواع درپوش و سرپوش پلاستیکی، فرآوری میوه‌ها و خلال پسته و فندق، انواع آب میوه و دوربین مدار بسته می‌باشد که در شهرک‌های صنعتی کاسپین و قزوین (کوهین) مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین میزان سرمایه گذاری این طرح‌های صنعتی قابل افتتاح را دو هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که زمینه اشتغال ۱۹۰ نفر را فراهم می‌کند.

صفاری همچنین از بهره برداری از پروژه عمرانی پست برق شهرک صنعتی شال، شبکه گاز رسانی فاز چهار توسعه شهرک صنعتی کاسپین و زیرسازی و آسفالت بلوار م عابر پارک صنعتی لیا با سرمایه گذاری ۹۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

این مسوول یادآور شد: در این ایام کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ده واحد کارگاهی در شهرک صنعتی لیا با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به زمین زده خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار