رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای مشارکت و بهره مندی از ایده تولید کنندگان، مجمع کشاورزان پیشرو در استان قزوین راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 09 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از مهر، محمد حسین عطایی صبح شنبه در دیدار با مدیر تعاون روستایی استان و مدیران عامل تشکل‌ها، اتحادیه و تعاونی‌های تحت پوشش این سازمان با تبریک هفته تعاون با بیان اینکه مجمع کشاورزان پیشرو در استان راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: این مجمع با هدف مشارکت و بهره مندی از ایده تولید کنندگان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این مجمع با هدف مشارکت و بهره برداری از ایده و نظارت کشاورزان خبره برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بخش کشاورزی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: سیاست سازمان جهاد کشاورزی حمایت از تعاون روستایی، تشکل‌ها و تعاونی‌ها تحت پوشش بخش کشاورزی است.

عطایی خاطر نشان کرد: تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها بایستی شمولیت پیدا کنند تا اعضای بیشتری تحت پوشش این تعاون‌ها قرار گیرند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: این استان به لحاظ پیشینه کشاورزی مدرن دارای تشکل‌ها و اتحادیه‌های نمونه و برتر در کشور که بازوی توانمند بخش کشاورزی هستند.

وی افزود: تمام تشکل‌ها و تعاونی کمک کنند تا نظام صنفی در استان به نحوه شایسته‌ای شکل و پایدار بماند.

عطایی تشکیل اتاق فکر در تعاون روستایی را ایده خوب توصیف کرد و گفت: تشکیل اتاق فکر در تعاون روستایی یکی از اقدامات خوب سازمان تعاون روستایی است که منجر به پیشبرد اهداف خوب امور می‌شود.

به گفته وی در خرید گندم کار بزرگی انجام شد که در این موفقیت تعاون روستایی با مشارکت تعاونی تحت پوشش نقش آفرین بودند.

وی خرید زیتون برای اولین، توزیع میوه شب عید، توزیع ارد و سایر موارد را از جمله اقدامات خوب تعاونی روستای استان برشمرد.

در پایان این دیدار از مدیران عامل تشکل‌ها و اتحادیه‌های برتر و نمونه ملی و استانی با لوح تقدیر، توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قدردانی شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار