رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش شد تا شاهد حضور تماشاگران و هواداران پرسپولیس در بازی با النصر باشیم اما چون رأی کمیته انضباطی قطعی شده این بازی بدون تماشاگر است.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 11 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از مهر، مهدی تاج پیش از ظهر دوشنبه در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان قزوین با بیان اینکه مجمع رضایت بخش و بدون حاشیه‌ای در قزوین برگزار شده و این قابل تقدیر است، اظهار کرد: در برخی مجامع جز حاشیه چیزی نیست و فوتبال و توسعه ورزش فراموش شده است، اما در قزوین اینگونه نیست و همه با هم یاری می‌کنند تا فوتبال قزوین توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اداره فوتبال در کشور و طبیعتاً استان‌ها بسیار سخت شده است، افزود: فوتبال یک رویداد چند بعدی است و باید در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ریشه‌های آن را جستجو کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برنامه ریزی و نگهداری امکان ورزشی بسیار سخت شده است، اضافه کرد: کمپ تیم ملی روزانه به ۳۰ هزار لیتر آب نیاز دارد و تأمین آب آن امروز به یک دغدغه اصلی برای من تبدیل شده است.

وی با اشاره به لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: لیگ فوتسال ما امروز به شکل خیلی فعال به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین لیگ‌های دنیا فعالیت می‌کند.

تاج تاکید کرد: خیلی از مردم امروز به فوتسال گرایش دارند و حضور در جام رمضان و استقبال مردم از آن نشان از این میزان گرایش است.

وی با اشاره به برخی انتقادات در رابطه با داوری فوتسال ادامه داد: علاوه بر اینکه حقوق داوران فوتسال دو برابر شده از هفته آینده داوران در تمامی بازی‌ها هدست خواهند داشت.

حضور رونالدو در ایران اتفاق مثبتی است

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور شمس آذر در لیگ برتر گفت: حضور یک نماینده از استان در لیگ برتر یک اتفاق مثبت است و باعث حضور تیم‌های بزرگ در این استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: این حضور زمینه مطالعه و شناخته شدن همه ظرفیت‌های استان قزوین را فراهم می‌کند و این قابل ارزشمند است.

تاح با اشاره به حضور النصر در تهران افزود: حضور رونالدو در کشور ما یک اتفاق مثبت است و بدون شک باعث جلب توجه جمعیت کثیری در دنیا به سمت ایران خواهد شد.

تاج با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: در جلسه‌ای که برای ورود بانوان به ورزشگاه در کشور برگزار شد حجت الاسلام ابوترابی به عنوان امام جمعه موقت تهران از موافقین اصلی حضور بانوان بودند.

وی بیان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه در قزوین بازخورد بسیار خوبی داشت و نشان داد اگر دست به دست هم بدهیم می‌توان همه مشکلات را در جامعه و فوتبال حل کنیم.

حضور تیم فوتبال آنگولا ۱۰ میلیارد تومان هزینه داشت

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه قزوین یکی از نمونه‌های بارز وحدت و همدلی بین مسئولین است، تصریح کرد: قزوین ظرفیت خوبی برای فوتبال ساحلی دارد و امیدواریم از این ظرفیت استفاده کند.

وی اضافه کرد: در فوتبال ساحلی در دنیا شناخته شده هستیم و مزیت داریم و باید تلاش کنیم تا این ورزش کم خرج و پرسود بیش از پیش در بین مردم رواج پیدا کند.

تاج با تاکید بر اینکه باید ورزش‌های کم هزینه و پرسود را ترویج دهیم، ادامه داد: هزینه‌های فوتبال در کشور بالا است و حضور تیم آنگولا در ایران ۱۰ میلیارد تومان تا به امروز هزینه داشته است

وی ادامه داد: همدلی خوبی برای ورود VAR به کشور فراهم شده و همه مسئولان در کشور تلاش می‌کنند تا در بازی با النصر شاهد استقرار این سیستم باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بدون تماشاگر کردن بازی رونقی نخواهد داشت و باید تلاش کنیم تا از حضور تماشاگر در ورزشگاه استفاده کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه پرسپولیس در برابر النصر محروم است، یادآور شد: تلاش شد تا شاهد حضور تماشاگران و هواداران پرسپولیس باشیم، اما چون رأی کمیته انضباطی قطعی شده این بازی بدون تماشاگر است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار