مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: به لحاظ دمایی برای امروز و فردا افزایش نسبی دما و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما را پیش رو داریم.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 16 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی برای امروز شنبه و فردا یکشنبه، وضعیت جوی استان به نسبت پایدار خواهد شد.

وی افزود: از فردا شب تا روز سه شنبه با نفوذ و استقرار زبانه‌های پرفشار ضمن وزش باد‌های شمالی در ارتفاعات شمالی استان پدیده مه و بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: به لحاظ دمایی برای امروز و فردا افزایش نسبی دما و برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما را پیش رو داریم.

شیخ الملوکی بیان کرد: وضعیت آسمان امروز شنبه صاف تا کمی ابری و پدیده گاهی وزش باد (شمالی)، آسمان استان در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری اواخر وقت ارتفاعات شمالی افزایش ابر و گاهی وزش باد (شمالی) خواهد بود.

وی اضافه کرد: آسمان استان در روز دوشنبه صاف تا کمی ابری و ارتفاعات شمالی نیمه ابری تا ابری است و همچنین پدیده غالب در این روز گاهی وزش باد (شمالی) بویژه در امتداد شهر‌های کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و ارتفاعات شمالی گاهی مه آلود و بعد از ظهر با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

این مسوول تصریح کرد: در روز سه شنبه آسمان استان قزوین کمی ابری و ارتفاعات شمالی نیمه ابری تا ابری است و از بعد از ظهر پدیده غالب نیز گاهی وزش باد (شمالی) بویژه در امتداد شهر‌های کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و در ارتفاعات شمالی گاهی مه آلود با احتمال بارش پراکنده خواهد بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار