مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از جذب ۸۱ سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 21 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، رضا صفاری، اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری ۸۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان جذب و برای ساخت واحد‌های تولیدی زمین دریافت کردند.

وی اضافه کرد: ۸۱ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران جدید واگذار شد که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال مهار تورم و رشد تولید و با وجود تحریم‌های ظالمانه این مهم محقق شده است. میزان سرمایه‌گذاری مربوط به این سرمایه‌گذاران ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین به میزان اشتغال‌زایی مربوط به این سرمایه گذاران هم اشاره کرد و افزود: با راه اندازی و بهره برداری از طرح‌های تولیدی مربوط به این سرمایه‌گذاران برای سه هزار و ۲۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

صفاری در مورد بیشترین جذب سرمایه‌گذار و میزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرک‌های صنعتی قزوین (کوهین)، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان خاطرنشان کرد: در کمترین زمان در راستای تسهیل‌گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار