سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: باید به این تیم نگاه بلند مدت داشته باشیم و برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 04 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان که عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل تعطیلات چند هفته‌ای لیگ برتر و فاصله بین بازی‌ها و نداشتن بازی خانگی در هفته‌های اخیر، قدری از شرایط بازی دور بودیم که سعی کردیم با انجام بازی‌های تدارکاتی تاثیرات این موضوع را کاهش دهیم.

وی با اشاره به دیدار فردا مقابل ذوب آهن اصفهان، افزود: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم، ولی با تمام تلاش و بضاعتی که داریم برای حداکثر امتیاز وارد زمین می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تصریح کرد: حریف تیم قوی و پر بازیکنی است و زیر ساخت‌های خوبی دارد، اما این دلیل نمی‌شود که تلاش نکنیم. ما با ذهنیت برنده به مصاف دوب آهن خواهیم رفت و تمام توان خود را برای پیروزی به کار می‌گیریم.

دقیقی ادامه داد: تعطیلات لیگ اگر زیاد باشد تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند. از طرفی تیم‌ها برای حل این مساله هم باید اردو و زیر ساخت مناسب داشته باشند که برای همه یکسان نیست. به طور مثال سپاهان در تعطیلات اخیر با تیمی مثل زنیت روسیه بازی می‌کند، اما شمس آذر به مصاف تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی رفت.

وی به وضعیت بازیکنان شمس آذر پیش از دیدار فردا اشاره کرد و گفت: ۳ تن از بازیکنان اصلی خود را برای بازی با ذوب آهن نداریم، اما بازیکنان جایگزین نیز یک دست و با کیفیت هستند و می‌توان روی آن‌ها حساب کرد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین مشکل دفاع را از معضلات اصلی فوتبال ایران برشمرد و اذعان کرد: باید در این پست بیشتر کارکنیم چراکه کم تجربگی از بزرگترین مشکلات خط دفاعی در فوتبال ما است.

دقیقی با بیان اینکه در هر تیمی چالش وجود دارد و باید با نگاه حرفه ای، نقاط ضعف را شناسایی کرد و پیش رفت، عنوان کرد: در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر سعی کردیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم و اگر تیم شمس آذر تاکنون موفقیتی را کسب کرده، حاصل تلاش یک مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه زیر ساخت‌های تیم ما در حد لیگ برتر نیست، اما امیدواریم مردم و مسوولان استانی اهتمام ویژه‌ای نسبت به هموار کردن مسیر حرکت شمس آذر داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تاکید کرد: منافع تیم در راس اولویت‌ها است و شمس آذر را مانند خانه خودم می‌دانم. باید به این مجموعه نگاه بلند مدت داشته باشیم و برنامه ریزی‌های مناسبی صورت بگیرد. اگر اینگونه نباشد امکان دارد فرصتی که به استان رسیده را از دست بدهیم که تامین و برقراری منابع پایدار مالی می‌تواند در حفظ این تیم نقش موثری داشته باشد.

گفتنی است دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۱۵ عصر فردا به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار