رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: انتصابات شهردار قزوین ضابطه مند و تخصصی نیست و این امر در بلند مدت باعث آسیب دیدن شهر می شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 15 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، علی فرمانی در نشست علنی شورای اسلامی شهر قزوین که عصر امروز در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار کرد: مطالباتی که از سوی شورای شهر به اطلاع شهرداری می‌رسد باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و گزارش پیگیری آن در جلسات بعدی ارائه شود.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورا مصوباتی را به شهرداری ارسال کرده است که پیگیری و اجرای آن‌ها باید در دستور کار قرار بگیرد، زیرا پرداخت هزینه‌های بسیاری از برنامه‌ها همانند جشن غدیر و ... انجام نشده و همچنان باقی مانده است.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به تله سی یژ زرشک و کامان، عنوان کرد: پس از بازدید از این پروژه، ۴۵ میلیارد تومان بودجه فرهنگی به آن اختصاص داده شد تا در ارتقاء خدمات سطح رفاهی به مردم موثر واقع شود.

فرمانی با بیان اینکه مدیران مجموعه مدیریت شهری باید نسبت به اجرایی شدن طرح‌ها و تحقق اهداف، برنامه ریزی داشته باشند، گفت: روکش بودجه‌ای که از سوی شهرداری ارائه شده نشان می‌دهد از برنامه ۵ ساله عقب هستیم و باید نسبت به رفع نواقص جدیت بیشتری اعمال شود.

این مسوول ادامه داد: کمیسیون فرهنگی شورا نام گذاری یک خیابان یا بلوار را به نام آیت الله موسوی شارینی در دستور کار قرار داده، زیرا ایشان یکی از اشخاص بزرگ و مهم استان هستند و جزو افتخارات همه ما محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: انتصابات شهردار قزوین ضابطه‌مند و تخصصی نیست و این امر در بلند مدت باعث آسیب دیدن شهر می‌شود. هر انتصابی تاثیر مستقیمی در کیفیت ارائه خدمات به شهروندان دارد و خروجی اینچنین انتصابات باعث مشکلاتی می‌شود که امروز در مجموعه مدیریت شهری مشاهده می‌کنیم.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار