رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶سری جهیزیه و ۲سری کمک هزینه ازدواج داماد به ارزش تقریبی ۲۶۰میلیون تومان به نوعروسان و پسران تازه داماد سوادکوه شمالی اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 16 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمدحسن مرادی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶سری جهیزیه و ۲سری کمک هزینه ازدواج داماد به ارزش تقریبی ۲۶۰میلیون تومان به نوعروسان و پسران تازه داماد سوادکوه شمالی اهدا شد.

 

اهدا ۶سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوه شمالی  

وی بیان داشت، با توجه نیازمندی نوعروسان ۵قلم کالای اصلی جهیزیه شامل؛ یخچال، اجاق‌گاز، جاروبرقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی اعطایی به نوعروسان از محل مساعدت‌های نوع‌‌دوستانه کمیته امداد و خیران تأمین‌ شده است.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌ها یک حرکت فرهنگی مؤثر در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در جامعه است گفت: اين نهاد با اهدای جهیزیه به نوعروسان و پسران تازه داماد تحت حمایتی که زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند، سعی دارد بخشی از مشکلات آنان را در این زمینه برطرف نماید.

مرادی يادآور شد: این نهاد علاوه بر پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج، برای زوج‌های جوان کلاس‌های آموزشی و مشاوره ای قبل از ازدواج نيز برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سوادکوه شمالی ۲۱۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار