مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر در واحدهای کارگاهی احداث شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، زمینه اشتغال بیش از هزار نفر فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 30 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، رضا صفاری در جلسه آغاز واگذاری بخشی از اراضی شهرک‌های صنعتی لیا و خرمدشت به صورت مجتمع کارگاهی به متقاضیان سرمایه گذاری اظهار کرد: ساماندهی واحد‌های تولیدی کوچک و احداث واحد‌های کارگاهی و تجاری در رونق صنایع کوچک نقش مهمی دارد و این امر بستر را برای سرمایه گذارانی که توان سرمایه گذاری کلان در بخش تولید و صنعت ندارند، فراهم می‌کند تا با سرمایه اندک، به تولید و ایجاد اشتغال بپردازند.

وی افزود: تاکنون ۱۱۱ واحد کارگاهی در متراژ‌های ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۰۰ متر مربعی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان احداث و به متقاضیان سرمایه گذاری واگذاری شده که زمینه اشتغال یک هزار و ۵۵ نفر را ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر ۷ واحد کارگاهی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) احداث شده که به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد. همچنین ده واحد کارگاهی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی لیا با پیشرفت فیزیکی سی درصدی در حالا راه اندازی است که تا سال آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.



صفاری با اشاره به استقبال زیاد متقاضیان از واحد‌های کارگاهی خاطرنشان کرد: طراحی بیش از ۲۰ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی لیا و خرمدشت به اتمام رسیده و تا پایان سال با برگزاری فراخوان مزایده عمومی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزویپ در پایان گفت: این شرکت از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران استفاده کرده و در مسیر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید، به تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری و همچنین رفع موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران اقدام و تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کرده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار