نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعارهایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می باشد که معمولا هم دروغ است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 01 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، لطف اله سیاهکلی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: ماندگاری و ادامه حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به این معناست که هر کشوری می‌تواند به اشغال گروه قلدری که صاحب زر و زور و ثروت است، درآید و این موضوع فقط متوجه سرزمین فلسطین نیست و هر کشور دیگری می‌تواند دچار این مسئله شود.

وی افزود: حمایت از جنایات رژیم اسرائیل در واقع به تجاوزکاران و اشغالگران مشروعیت می‌دهد در حالی که جامعه جهانی همواره به دنبال اعلام شعار‌هایی از قبیل حقوق بشر و دموکراسی می‌باشد که معمولا هم دروغ است.

تجاوز و اشغالگری در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: همه مردم دنیا دوستدار حقوق بشر و دموکراسی بوده و به دنبال زندگی در سایه امنیت هستند بنابراین تجاوز و اشغالگری اساسا در ذهن ملت‌ها محکوم به فناست.

وی عنوان کرد: اگر ما این فرضیه را داشته باشیم که هر اشغالگری می‌تواند به حیات و فعالیت خود ادامه دهد منجر به ناامنی در دنیا می‌شود و این مسئله فقط منحصر به فلسطین نیست بلکه مسئله‌ای جهانی است.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۵ سال است که یک گروه قلدر، کشور فلسطین را به محاصره و اشغال خود درآورده و مردمان آن کشور را از خانه‌های خود بیرون کرده اند و فقط نوار غزه و کرانه باختری مانده است.

سرزمین فلسطین توسط گروهی متهاجم، متخاصم و ناحق اشغال شده است

وی ادامه داد: در واقع سرزمین فلسطین توسط یک گروه متهاجم، متخاصم، ناحق، گردن کلفت و آدم کش اشغال شده است. مردم دنیا باید خود را جای مردم غزه بگذارند، چگونه ممکن است همه مردم یک سرزمین را در یک باریکه مستقر کرده و هر چند وقت یکبار هم آنجا را بمباران کنند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد: این بمباران و حمله رژیم صهیونیستی فقط محدود به هفته‌های اخیر نیست بلکه سالهاست مردم فلسطین از جنایات رژیم غاصب اسرائیلی در رنج هستند و اخیرا هم به تعداد بمباران و حملات وحشیانه این رژیم افزوده شده است.

اقدام مردم غزه قانونی، شرعی و منطقی است

سیاهکلی عنوان کرد: مردم غزه همیشه در یک محیط ناامن و زیر بمباران دشمن زندگی کرده‌اند، اما دیگر جانشان به لب رسیده و برای رهایی از این وضعیت، اقدام به بازپس‌گیری زمین‌های کشورشان کرده و در حقیقت دست به اقدامی قانونی، شرعی و منطقی زده‌اند و دنیا باید این را بفهمد.

وی ادامه داد: تجاوز اساسا محکوم است، مخصوصا اسرائیل که اصلا جای پایی در آن سرزمین نداشته و یهودیان دیگر کشور‌ها را جمع کرده و در سرزمین‌های اشغالی سکونت داده و مردمان فلسطین اعم از مسیحی و مسلمان و یهودی را از خانه‌های خود بیرون کرده‌اند.

بسیاری از مردم یهودی و مسیحی دنیا، مخالف صهیونیسم و اسرائیل هستند

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس اضافه کرد: هم اکنون شاهد تظاهرات خیل عظیمی از مسیحیان و یهودیان سراسر دنیا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی هستیم که با صهیونیسم و اسرائیل مخالف هستند.

این مسوول در پایان گفت: مبارزه مردم فلسطین با اسرائیل در حقیقت مبارزه بین میدان حق با باطل بوده و حق همیشه پیروز است و شکی در آن نداریم که اسرائیل به زودی شکست خواهد خورد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار