کد خبر: ۱۱۳۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 07 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی بعد از استقلال قدیمی‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر ماست. پرطرفدارترین تیم مازندران که بیشترین تعداد بازیکن و مربی را در فوتبال ما دارد،

مهد ورزش پایتخت کشتی و انبار تغذیه کننده والیبال! نساجی حتی اگر برای مازندران هم نبود باز به عنوان یک تیم پرطرفدار و قدیمی اهمیتی بسزا برای فوتبال داشت. آنقدر که همه نگران سرنوشت این تیم باشند، چه رسد به اینکه نماینده مازندران است؛ پایتخت ورزش ایران که وجودش برای همه مهم است.

همیشه کار کردن در تیم‌های پرطرفدار به خاطر توقع تماشاگران سخت است. نساجی قبلاً جام گرفته و نام‌های بزرگی همچون نکونام یا ساکت الهامی اینجا کار کرده‌اند، اما مگر مهدی رحمتی اسم کوچکی است؟

سوالی که کسی در این بحبوحه نمی‌پرسد این است که قرار بود نساجی در لیگ قهرمانان چه کند؟ اینجا بهتر است صحبت‌های مهدی رحمتی بعد از مسابقه را مرور کنیم که گفت: «فوتبال جای تملق و دروغگویی نیست. ما با قهرمان ازبکستان بازی داشتیم، تیمی که چندین و چند سال است که در لیگ ازبکستان نتایج خوبی گرفته است. ما هم تیمی جوان و در حال پوست‌اندازی هستیم. من باید پاسخگو باشم، ولی این تیم نیاز به زمان و دو پنجره نقل و انتقالاتی یا حداقل یک پنجره نقل و انتقالاتی دارد. فکر می‌کنم به عنوان اولین تجربه در لیگ قهرمانان آسیا، نباید هدفی جز تجربه اندوزی داشته باشد.» 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار