استاندار قزوین این استان را مهد خیران نیکوکار دانست و گفت: فعالیت خردمندانه و نیکوکارانه خیران قزوینی در حوزه‌های مختلف اجتماعی گره گشای مشکلات و رفع موانع بوده و خوشا به حال کسانی که در چنین موقعیتی توفیق خدمت گذاری دارند.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 15 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در آیین تقدیر از تشکل‌های خیریه و مردمی که در سالن همایش لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، تاکید کرد: تجربه موفقی در حوزه مردمی سازی داشتیم که نمونه بارز آن در حوزه کاهش تخلفات و تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز بود که به واسطه گروه‌های جهادی و مردمی رقم خورد.

به گفته وی، انجام فعالیت گروه‌های مردمی در جامعه و واگذاری برخی امور به مردم در این استان تجربه موفقی را تاکنون از خود برجای گذاشته و نیازمند استمرار آن هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه مردمی سازی کار‌ها به عنوان یک اصل در دولت سیزدهم پیگیری می‌شود، ادامه داد: هم اکنون موضوع مربوط به نظارت بر اتباع مجاز و غیرمجاز با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

اعلایی تصریح کرد: دولت سیزدهم از همان ابتدای آغاز به کار خود یکی تز شعارهایش را بحث مردمی سازی قرار داد تا در همه حوزه ها، این مساله رقم بخورد و ما نیز به عنوان متولیان استانی در قزوین سعی کرده‌ای تا هیچ کاری را موثرتر از واگذاری کار‌ها به مردم برای خود قرار ندهیم.

به گفته نماینده عالی دولت در استان قزوین، این استان در جهت توسعه نیکی، مختصات دینی و جامعه ایمانی گام‌های بزرگی برداشته و در این راستا موفقیت‌های بسیاری را نیز کسب کرده است.

اعلایی در پایان از زحمات مجموعه کمیته امداد استان برای خدمت رسانی خالصانه به مردم نیازمند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار