سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک از پیدا شدن مرد جوان گمشده اهل استان البرز در این شهرستان و بازگشت او به آغوش خانواده‌اش پس از یک ماه بی خبری و نگرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 17 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، یوسف کازانی اظهار کرد: خانواده مرد جوان حدود ۳۵ ساله ساکن کرج که بیمار روان است چند ماهی بود از یکی از استان‌های کشور به استان البرز مهاجرت کرده بودند و یک ماهی بود که پسرشان گمشده بود.

وی افزود: ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه هفته گذشته این بیمار روان به دلیل بی‌حالی و کسالت شدید، به بیمارستان دولتی شهدا آبیک منتقل و توسط پرسنل بیمارستان به اورژانس اجتماعی شهرستان آبیک (۱۲۳) اطلاع داده می‌شود و پیگیری‌های لازم از سوی عوامل اورژانس اجتماعی شهرستان آبیک صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک با اشاره به پذیرش بیمار روان مذکور و درمان لازم به دلیل داشتن کسالت ادامه داد: این جوان مدتی بود که به دلیل ابتلا به بیماری روان توان بازگشت به خانه را نداشته و زمانی که در آبیک پیدا و در بیمارستان دولتی شهدا بستری می‌شود با شناسایی این فرد توسط پلیس آگاهی شهرستان آبیک، شب پنجشنبه با خانواده وی تماس حاصل شد.

کازانی با قدردانی از دو تن از قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، پلیس آگاهی نیروی انتظامی، مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک و اورژانس اجتماعی شهرستان و کادر درمان بیمارستان شهدا در جهت تلاش برای درمان و بازگشت بیمار روان به آغوش خانواده تصریح کرد: مادر و خواهران این بیمار روان پس از دیدارش از اشتیاق پیدا شدنش می‌گریستند و بسیار خوشحال بودند و بیمار روان هم با آنان صحبت و گفتگو کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار