علت اختلال در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت شهرستان آبیک به گفته یکی از مسوولان، قطعی فیبر نوری زیرساخت در مسیر آبیک_قزوین بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 20 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، روز گذشته به اذعان برخی شهروندان از ساعت ۱۱ صبح و برخی هم از ساعت ۱۳ بعد از ظهر تا ساعت حدود ۱۷ با مشکل اینترنت و آنتن دهی مواجه شدند و حتی پیامک هم ارسال نمی‌شد و برای انجام امور دچار مشکل شده بودند.

ناصر نژادمحمد مدیر ارتباطات زیرساخت استان قزوین در این رابطه در گفتگو با خبرنگار فارس، علت اختلال در آنتن دهی و اینترنت شهرستان آبیک در روز گذشته را قطعی فیبر نوری زیرساخت در مسیر آبیک_قزوین ذکر و اظهار کرد: پیمانکار وزارت راه و شهرسازی که در مسیر قزوین_الموت_تنکابن مشغول به کار است در شمال اتوبان تهران_قزوین کیلومتر ۲۶ بعد از نیروگاه شهید رجایی که مشغول احداث میدان است، در دور میدان فیبر نوری از قدیم وجود داشته که به دلیل فعالیت لودر این فیبر قطع شده بود.

وی افزود: این پیمانکار بدون هماهنگی با شرکت ارتباطات زیرساخت استان قزوین نسبت به فعالیت لودر در مسیر فیبر نوری زیرساخت آبیک_قزوین اقدام کرده بود که سبب قطعی آنتن و اینترنت تلفن‌های همراه مردم شهرستان آبیک شد.

مدیر ارتباطات زیرساخت استان قزوین بیان کرد: پس از اطلاع از این حادثه سریعا نسبت به رفع مشکل و وصل فیبر نوری زیرساخت اقدام شد و استفاده مردم شهرستان آبیک از تلفن همراه و اینترنت به حالت عادی برگشت.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار