سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تحقق ۹۴ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 21 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، مجید رحمانی، از تحقق ۹۴ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

وی افزود: تعهد اشتغال بخش کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال استان به میزان ۳۱۰۰ نفر در سال جاری تعیین شده که تاکنون از این میزان برای دو هزار و ۹۱۵ نفر، اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی ایجاد شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تصریح کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۸ مکانیزاسیون به واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و تحقق اشتغال دارد.

رحمانی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و گفت: تاکنون شهرستان البرز با تحقق ۱۰۲ درصدی در سامانه رصد اشتغال ملی، بیشترین میزان اشتغال را در استان به خود اختصاص داده است.

به گفته وی در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی شهرستان‌های قزوین، تاکستان، بوئین زهرا ۷۷۵ نفر، شهرستان آبیک ۳۷۲ نفر، شهرستان البرز ۲۴۸ نفر و شهرستان آوج ۱۵۵ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار