سرهنگ عزیزی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و استفاده از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 23 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/09/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------


آزادسازی اراضي کشاورزی در محمودآباد 

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازي 8600 مربع از اراضي کشاورزی به ارزش 172 ميليارد ريال در شهرستان محمودآباد خبر داد. 

سردار" حسن مفخمی شهرستانی" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزی یکی از روستاهای بخش مركزي شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب 3 واحد ساختمان نیمه کاره ساختمان، دیوارکشی ها و بناهای ایجاد شده در این زمین ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 8600 مترمربع در اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و تصريح کرد: ارزش زمين رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 172 ميليارد ريال برآورد شد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به تشکیل پرونده براي 3 متهم در این راستا و معرفی به مراجع قضائي، اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

---------------------------------

سارق ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس نکا 

سرهنگ  قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در سطح شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران دایره تجسس وگشت کلانتری11 با بررسی دوربین های مداربسته و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصریح کرد: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است، در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در لحظه دستگیری و در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ عزیزی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و استفاده از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------------

سارقان ساختمان های نیمه کاره در تنکابن دستگیر شدند 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق ساختمان های نیمه کاره با 15 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 15 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

---------------------------------

دستبند پلیس ساری بر دستان سارقان سیم کابل هوایی 

سرهنگ حسن عبدالله زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارقان سیم و کابل با اعتراف به 4 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "حسن عبدالله زاده" گفت: پس از چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق در سطح حوزه استحفاظی ساری، اکیپ های نامحسوس شبانه برای شناسایی سارقان تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی شیوه و شگرد و محل های وقوع سرقت مأموران یگان امداد ساری اقدام به گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه کردند که در نهایت سارقان در حین سرقت رویت و با اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده،این سارقان که اعتیاد به مواد مخدر صنعتی داشتند به 4 فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی ساری اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده از کشف 30 متر سیم کابل ، 20 متر ریسه و ابزار و ادوات سرقت از سارقان خبرداد و گفت: با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

---------------------------------

پیام تبریک معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج 

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پیامی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه دلاورمردان بسیجی استان تبریک گفت . 

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری پلیس در متن این پیام آمده است :

تاریخ ایران عزیز پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که بسیج به عنوان یکی از مهمترین نیرو‌های درون‌زای کشور در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی، ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده و با حضور آگاهانه، شجاعانه و پیشتازانه خود در عرصه‌های مختلف نیاز کشور، توانسته است تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت‌افزایی برای انقلاب و نظام اسلامی در همراهی با سایر نیرو‌های انقلاب رقم زند.

بسیج و بسیجیان بصیر در خط مقدم صف‌بندی برابر این نقشه پلید و شیطانی، راست‌قامت ایستاده‌اند و بی‌تردید به عنوان نقش‌آفرینان موفق این صحنه با رصد هوشمندانه راهبرد‌ها و تاکتیک‌های دشمن، در همراهی و هم‌افزایی با نیرو‌های مسلح و مدافعان امنیت کشور و اندیشیدن به واکنش‌های موثر و موفق، خود را مهیای برهم زدن محاسبات و باور‌های باطل دشمن در این میدان ساخته‌اند.

اینجانب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گمنام و نیز همه اقشار فداکار و دلاورمردان بسیجی اعم از بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان و سایر اقشار تبریک گفته و توفیقات روزافزون را برای همه بسیجیان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سرهنگ سید جعفر ساداتی- معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار