رییس بنیاد مسکن شهرستان آبیک از پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصدی فاز نخست و حدود ۲۰ درصدی فاز دوم نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 25 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، ابوالقاسم رمضان‌پور با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصدی فاز نخست نهضت ملی مسکن که شامل ۲۴۰ واحد می باشد، اظهار کرد: تعدادی از این واحدها در مرحله اتمام سفت کاری و بخشی از واحدها نیز در آغاز مراحل نازک کاری قرار دارند.

وی مساحت زمین فاز نخست ملی مسکن را ۲/۳ هکتار و مدت زمان اجرای پروژه را دو سال دانست و افزود: در حال حاضر حدود ۱۵ ماه از اجرای فاز نخست می‌گذرد و در صورت تحقق منابع مالی و پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه، تمام واحدها تا پایان امسال به مرحله نازک کاری خواهند رسید.

پیشرفت حدود ۲۰ درصدی فاز دوم

رییس بنیاد مسکن شهرستان آبیک همچنین به اجرای فاز دوم نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۱/۹ هکتار از حدود سه ماه پیش اشاره کرد و توضیح داد: این فاز نیز شامل ۲۴٠ واحد است و در حال حاضر پروژه حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله اجرای سقف و ستون های طبقه سوم قرار دارد.

رمضان‌پور اضافه کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان آبیک از لحاظ کیفیت، فنی و پیشرفت فیزیکی جزو پروژه‌های شاخص در استان قزوین و کشور محسوب می‌شود و طبق شاخص ها از نظر برنامه زمانبندی هم نسبت به سایر پروژه‌های استان، جلوتر است.

به گفته وی، برای فاز نخست و دوم مسکن ملی شهرستان آبیک کاربری‌هایی همچون تجاری، رفاهی و خدماتی پیش‌بینی شده است.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار