مدیرکل هواشناسی استان قزوین وضعیت جوی این استان را تا پنج روز آینده تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ 15 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، یوسف شیخ الملوکی اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی همچنان تا اواخر وقت امروز، استان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار داشته که پیامد آن در پاره‌ای مناطق، بارش باران و برای ارتفاعات، برف پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه به لحاظ دمایی تا صبح فردا جمعه روند کاهش دما را پیش رو داریم، افزود: از جمعه تا یکشنبه جوی پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: پیامد جوی پایدار در منطقه، سبب می‌شود در مناطق صنعتی و پر تردد استان شاهد احتمال انباشت آلاینده‌های جوی باشیم.

شیخ الملوکی اضافه کرد: وضعیت آسمان امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه نیمه ابری تا ابری و پدیده در پاره‌ای از مناطق بارش باران ارتفاعات برف با احتمال کولاک و در پاره‌ای از مناطق مه آلود وگاهی وزش باد در امتداد شهر‌های کوهین تاکستان و بوئین زهرا خواهد بود.

وی آسمان فردا جمعه را صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در پاره‌ای نقاط مه رقیق صبحگاهی دانست و تصریح کرد: آسمان استان قزوین روز شنبه ۲۵ آذر صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه هم صاف تا کمی ابری و دوشنبه ۲۷ آذر نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار