کد خبر: ۱۱۴۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 20 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، حسین توکلی قهرمان وزنه برداری المپیک، سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان و قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، هم‌اکنون هدایت تیم ملی پاراوزنه‌برداری را برعهده دارد. او پیش از این سابقه حضور در تیم ملی وزنه‌برداری عمان هم برعهده داشت و هم‌اکنون هدایت این تیم به او پیشنهاد شده است.

توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره جزییات پیشنهاد تیم ملی وزنه‌برداری عمان گفت: من قبل از اینکه هدایت تیم پاراوزنه‌برداری را برعهده بگیرم، با تیم وزنه‌برداری عمان هم همکاری می‌کردم و این موضوع برای الان نیست. تقریباً ۱۰ سال پیش که از عمان آمدم، همواره با آن‌ها در ارتباط هستم. اگر برنامه یا مشاوره‌ای می‌خواستند به آن‌ها کمک می‌کردم.

وی گفت: الان هم تیم به مدت یک سال و چند ماه با ازبکستانی‌ها کار می‌کرد، وزنه‌بردار عمانی برای حضور در المپیک چند مسابقه مهم پیش رو دارد و فکر می‌کند با ازبکستانی‌ها نتیجه دلخواه را کسب نکند. بنابراین به من پیشنهاد دادند اما به آن‌ها گفتم من شرایط حضور در عمان را ندارم و ضمن اینکه با تیم پاراوزنه‌برداری هم قرارداد دارم و حضورم در آن کشور نشدنی است. اما من به آن‌ها پیشنهاد دادم به ایران بیایند و زمان‌هایی که ما تمرین نداریم با آنها کار کنم که مورد موافقت قرار گرفت.

سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری تأکید کرد: امروز هم جلسه‌ای با حضور اسبقیان، رضازاده و نایب رییس فدراسیون برگزار شد و از ما خواستند که با قدرت کار را ادامه دهیم و از قبل هم که برنامه برای تیم ملی پاراوزنه‌برداری داده بودم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار