در راستای ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه؛
جمعی از دانشجويان رشته بهداشت حرفه‌ای دانشكده بهداشت ساری به منظور آشنایی با فعالیت‌ها و سیستم‌های ایمنی و بهداشتی محيط كار صنعتی از نيروگاه شهيدسليمی نكا بازديد کردند.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 20 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، در ابتدای اين بازديد به منظور ترويج فرهنگ مدیریت مصرف و آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با دشواری‌های فرایند تولیدبرق، ابتدا فيلم‌های کوتاه و مستندهایی درخصوص معرفی نيروگاه و سختیهای شرایط کاری در بخش‌های تعميرات، نگهداری، بهره‌برداری و تولید انرژی به نمايش درآمد. در ادامه كارشناس ایمنی نيروگاه در مسیر بازدید به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر اساس الزامات و معيارهای سه استاندارد مديريت كيفيت، ايمني و زيست محيطی در نیروگاه به تشريح و تبيین اقدامات، برنامه ها و فعالیتهای نیروگاه درخصوص ایمنی محیط کار، بهداشت و سلامت کارکنان و محیطزیست منطبق با استانداردهای مذکور پرداخت.

 

دانشجويان رشته بهداشت حرفه‌ای دانشكده بهداشت ساری از نيروگاه نكا بازديد کردند  

در پايان بازديدكنندگان با حضور در بخش های مختلف واحدهای نيروگاه بخار و بازديد از تأسيسات، پمپ‌خانه آب دریا، سالن توربین، اتاق فرمان، سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و کنترل عوامل زیان‌آور و کاهش آلودگی‌های محیط زیست و شنیدن توضيحات كارشناسان ذیربط از نزدیک با نحوه توليدبرق و فعالیتهای کارکنان بخشهای مذکور آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار