سرهنگ سيدجليل نبوي رستاقي فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آزادسازي 250 مترمربع از اراضي کشاورزی به ارزش 50 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 21 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 30/09/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

دستگیری سارق کابل برق در بابل 

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق سابقه‌دار کابل برق در حین سرقت و کشف 30فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس ؛سردار"حسن مفخمی شهرستانی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت سریالی کابل برق در سطح استان  ،پيگيري موضوع به صورت ویژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينكه ماموران انتظامي حين گشت‌زنی در سطح شهر ، 3 نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده كردند، افزود: سارقان به محض رويت پليس با خودروی پژو پارس اقدام به فرار كرده كه با اقدامات پليسي صورت گرفته، احدی از سارقان دستگير  و خودرو پژو پارس وی توقیف شد.

اين مقام انتظامي تصریح کرد : در بازرسی ازخودروی متهم 300کیلوگرم كابل برق سرقتي ویک قبضه اسلحه دست سازتقلبی کشف شد ومتهم در بازجویی های اولیه پلیس  به 30 فقره سرقت درسطح شهرستان بابل و شهرستان های همجوار اعتراف کرده است.

سردار مفخمی شهرستانی  در پايان با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتي و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسياري از سرقت‌ها پیشگیری كرد.


آزاد سازی 2 هزار متر اراضی کشاورزی در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از آزادسازی 2 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " بهادر دیلمی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی از سوی افرادی سودجو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی از شناسایی زمین های کشاورزی که زمین خواران در حال ساخت و ساز غیرقانونی در آن بوده اند خبر داد و افزود: پس از هماهنگی قضائی و با همکاری نماینده اداره منابع طبیعی تنکابن، در یک اقدام عملیاتی ساخت و سازها و دیوار کشی های این زمین ها تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از رهاسازی 2 هزار متر از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش زمین های رهاسازی شده طی این عملیات را بالغ بر 150 میلیارد ریال عنوان کردند.

سرهنگ دیلمی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر کاربری باید بر اساس هماهنگی با ادارات ذیربط صورت گیرد، اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و 2 نفر از فرصت طلبان نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.


آزادسازی اراضي کشاورزی در رامسر 

سرهنگ سيدجليل نبوي رستاقي فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از آزادسازي 250 مترمربع از اراضي کشاورزی به ارزش 50 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ " سيدجليل نبوي رستاقي" اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزی حوزه استحفاظي پاسگاه سخت سر شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: در اجرای این ماموریت، پس از هماهنگی های قضائی و با حضور نمایندگان اداره جهادکشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی ها و بناهای ایجاد شده در این زمین ها اقدام شد .

وی از آزادسازی 250 مترمربع در اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد ، تصريح کرد: ارزش زمين رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 50 ميليارد ريال برآورد شد.

سرهنگ "نبوي" با اشاره به تشکیل پرونده براي یک نفر در این راستا و معرفی وی به مراجع قضائي، اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.


اجرای طرح پیشگیری از سرقت در " ساری" 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگيري 180 نفر در اجراي طرح پیشگیری از سرقت72 ساعته آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده "در تشریج این خبرگفت: طرح ارتقای امنیت به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح پیشگیری از سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان ساری به اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری ، 53خرده فروش مواد مخدر ، 21 سارق حرفه ای، 25 مجلوب فراری ، 5سربازان فراری  ، ، کشف 24 تن چوب قاچاق،  توقیف87 دستگاه خودرو ، موتورسیکلت بر هماهنگی قضایی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ادامه داد: طرح پیشگیری از سرقت با هدف برقراري امنيت پايدار

در مناطق جرم خيز و با همکاري  شهروندان با پليس به صورت مستمر اجرا مي شود.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به اظهار رضایتمندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه امنیتی،فروش ومصرف مواد مخدر،سرقت،جرائم وناهنجاریهای اجتماعی را ازطریق مرکز فوریت های پلیسی110با ما در میان بگذارند.


دستگیری سارق منزل در"آمل" 

سرهنگ حسین کیانمهر سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق منزل و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  پليس،سرهنگ "حسین کیانمهر"در تشریح ان خبر  اظهار داشت: در پی وقوع چندین سرقت منزل در شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گفت.

سرهنگ کیانمهر درادامه بیان داشت: پس از تجزيه و تحليل سرقت هاي انجام شده ماموران آگاهی درهنگام گشت زنی هدفمند درحوزه استحفاظی ،سارق را شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات ضربتي وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارق تصریح کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب چندین فقره سرقت در شب های قبل اعتراف نموده و اموال سرقتی کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل در خاتمه يادآور شد: همراهي و تعامل مردم با پليس در شناسايي و دستگيري سارقان و مجرمان نقش بسزايي دارد و تقاضاي پليس از مردم اين است که ضمن توجه به هشدارهای پلیس،منازل و اموال خود را به تجهيزات ايمني و محکم مجهز کنند.


دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در"محمودآباد " 

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی سواری درمحمودآباد، شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدام عملیاتی از سوی ماموران خودروی مورد نظردریکی از شهرهای همجوار متوقف و سارق آن که با مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کرده بود دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حسین زاده در پایان از رانندگان وسایل نقلیه خواست: ضمن رعایت هشدار های انتظامی از پارک خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند.


کشف بیش از 28 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در "آمل" 

سرهنگ حسین کیانمهر سرپرست انتظامی شهرستان آمل از کشف بیش از 28 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین کیانمهر" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران و اين فرماندهی قرار گرفت.

وی، افزود: پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، ماموران موفق به شناسايي متهم که به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان می کرد، شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که پس از هماهنگي‌ هاي قضائي، همکاران، طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند، تصريح کرد: در بازرسی از این سوداگر مرگ بیش از 28 کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد .

سرهنگ کیانمهر با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.


آزادسازي 30 هزار متر مربع از سواحل دريا در بابلسر 

سرهنگ سيدجعفر افضلي فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از رفع تصرف 30 هزار متر مربع از اراضي ساحلي در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "سيدجعفر افضلي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در اجراي مصوبه شوراي تامين شهرستان مبني بر آزادسازي ساحل سنگچين، 3هكتار از زمين‌هاي ساحلي در اين ساحل با حضور مقتدرانه پليس رفع تصرف شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر با اشاره به اينکه اين طرح به صورت مشترک بين نيروي درياباني و اداره منابع طبيعي و شهرداري و با حضور دادستان اجرا شد، گفت: زمين‌هاي ساحلي آزاد‌سازي شده از دست افراد حقيقي ساماندهي و در دسترس عموم قرار گرفته است.

سرهنگ "سيدجعفر افضلي" در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار درخصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز، تغيير كاربري اراضي كشاورزي و سوء استفاده از منابع طبيعي را به سامانه 110 اطلاع دهند.


زمین گیر شدن اراذل و اوباش در ف

ریدونکنار 

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری 5 اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی و درگیری در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشريح اين خبر گفت: در پی گزارشات واصله از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر شرارت ، سلب آسایش شهروندان، تیراندازی و نزاع و درگیری توسط تعدادی اراذل اوباش در منطقه صفاییه فریدونکنار رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.

وی، افزود: با تشکیل تیم های عملیاتی و انجام اقدامات پلیسی؛ محل اختفای متهمان که از اراذل و اوباش شهرستان بابلسر بودند شناسایی شدند .

سرهنگ هاشم پور، تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 5 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی شهرستان بابلسر و فریدونکنار که با اقدام های هنجار شکنانه خود موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند توسط ماموران دستگیر  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از کشف یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی آلات شرارت غیرمجازاز مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع شدند


کشف 2 تن چوب قاچاق چوب در عباس آباد 

سرهنگ داود صفاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از كشف 2 تن قاچاق چوب و توقیف خودروی پیکان وانت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "داود صفاری زاده" در تشریح این خبر، گفت: مأموران کلانتری 11 این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت در حال حمل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد : در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ صفاری زاده در پایان با اشاره به این که قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.


رفع تصرف اراضی کشاورزی در بهشهر 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از تخريب ساخت و سازهای غيرمجاز و آزادسازی 3 قطعه از اراضی کشاورزی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " علی اکبر قلی پور" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پی ساخت سازهای غيرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران  کلانتری 11  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ، با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان نسبت به تخریب دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در این زمین ها اقدام شد .

سرهنگ قلی پور از آزادسازی 3 قطعه از اراضی کشاورزی در این عملیات خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اخبار درخصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز، تغيير كاربري اراضي کشاورزی، ملی  و سوء استفاده از منابع طبيعي را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری پليس سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگيري و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک نفر از اراذل و اوباش سطح دار، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری11 این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران کلانتری 11 شهرستان ساری  پس از هماهنگي قضائي  وبا انجام تحقیقات میدانی متهم را شناسايي و وی را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی انواع سلاح سرد و مقادیری  مشروبات الکلی کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان این که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد،خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.


دستگیری اعضاي باند رسید ساز جعلی در"نوشهر" 

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری 3 نفر از اعضای باند رسید ساز جعلی که از طریق اپلیکیشن اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد. 

سرهنگ "علی اکبر درویشی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از طریق رسید ساز جعلی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا در بررسي‌هاي

اوليه مطلع شدند كه متهمان پس از مراجعه به فروشگاه‌ها، درخواست مواد غذایی، لوازم خانگی و ... مي‌كنند و با ارائه یک رسید بانکی جعلي در موبایلشان، ادعا مي‌كردند كه پول به حساب فروشندگان واریز شده است ولی پس از گذشت چند ساعت شکات متوجه می‌شدند که پولی به حسابشان واریز نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، ادامه داد: مامورین پلیس فتا با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند در اين خصوص 3 كلاهبردار كه اعضاي يك باند بودند را شناسايي و در يك عمليات ضربتي آنان را دستگير كنند.

وی با بيان اينكه متهمان در بازجويي اوليه تا كنون به 700 ميليون ریال كلاهبرداري از 7 نفر شهروند در نوشهر اقرار و اعتراف كردند، عنوان داشت: اعضاي اين باند پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

سرهنگ "علی اکبر درویشی" از شهروندان خواست سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.


دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 2 سارق داخل خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .


دستگیری سارق کابل های برق در "آمل" 

سرهنگ حسین کیانمهر سرپرست انتظامی شهرستان آمل از دستگيري سارق کابل های برق و اعتراف به11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد 

سرهنگ "حسین کیانمهر" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين مطلب گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کابل در سطح شهرستان، موضوع سرقت ها بمنظور شناسايي و دستگيري عاملان سرقت به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران کلانتری13 شهرستان پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند و در اقدامي به موقع و غافلگیرانه متهم را در حین سرقت همراه با مقدار 130 متر کابل برق دستگير کردند.

سرهنگ کیانمهر  ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 11 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان آمل در پایان با بیان اینکه متهم با تشكيل پرونده تحويل مقام قضائي شد، از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً با پليس 110 در ميان بگذارند.


کشف سرقت ساختمان های نیمه کاره در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارقین ساختمان های نیمه کاره و با 12فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره در سطح شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي، افزود: در اجرای این ماموریت، با تشکیل اکیپی ازماموران پلیس آگاهی و تابعه با بررسی دوربین های مداربسته و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند 3سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي نکا تصریح کرد: متهمین که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است، در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره  اعتراف کرد .

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم واسترداد به مالباختگان خبر داد و اظهار داشت: این سارقین حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ عزیزی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاه های خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت مامورین انتظامی را یاری نمایند و  در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار