رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت روز بصيرت و میثاق امت با ولایت کارگاه‌های آموزشی همراه با برنامه‌های متنوع در کمیته امداد بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 08 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری اظهار داشت: به‌ مناسبت گرامیداشت روز بصيرت و میثاق امت با ولایت کارگاه‌های آموزشی همراه با برنامه‌های متنوع در کمیته امداد بهشهر برگزار شد.

 

برگزاری کارگاهای آموزشی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کمیته امداد بهشهر  

وی افزود: این برنامه بمناسبت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با عنایت به شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد قاسم سلیمانی؛ به منظور گسترش منش فکری و اندیشه‌های جهادی و انقلابی و اجرای برنامه‌های فرهنگی با همت آستان قدس رضوی و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و واحد فرهنگی کمیته امداد شهرستان بهشهر در مکان کتابخانه عمومی دکتر یدالله جهانگیری حسین‌آباد برگزار گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر در توضیح این برنامه افزود؛ از برنامه‌های اجرا شده می‌توان به مسابقه نقاشی، قصه‌گویی، نشست کتابخوانی، نمایشگاه کتاب، پویش داستان نویسی با موضوع "از حاج قاسم بنویس"، جمع‌خوانی عنوان کتاب سرباز قاسم سلیمانی، اهدای هدایای فرهنگی، عضویت رایگان در کتابخانه اشاره نمود.

گفتنی است: در این برنامه از مادران موفق روستاهای حسین‌آباد و لله‌مرز با اهدای کارت هدیه از طرف مرکز نیکوکاری نسیم وصال تقدیر به عمل آمده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار