نيروگاه شهيدسليمي نکا در ده ماه گذشته حدود 7 میلیارد و 373 میلیون و 427 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹ 29 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت، به این شرح است.

رئیس شورای هیأت مذهبی مازندران از تدارک برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: تولید محتوا و برگزاری جلسات همفکری و روایت پیشرفت در چله پیشرفت انقلاب از برنامه‌های مهم هیات مذهبی مازندران در ایام دهه فجر است.

هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان اختصاص یافت.
دبیر ستاد انتخابات استان مازندران گفت: صلاحیت ۶۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران در مرحله بررسی مجدد تایید شد

کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی که از بامداد امروز در استان آغاز شده تا پایان هفته ماندگار است.

معاون راهداری مازندران با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

استاندار مازندران به همراه مدیران استانی امروز برای رسیدگی به برخی مشکلات و بهره برداری ازطرح های اقتصادی وعمرانی در محمود آباد حضور یافت.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: وصول مالیات در ۱۰ ماه ابتدایی امسال در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد افزایش داشت.

تاخیر در لایروبی حوضچه و آبراه ورودی بندر نوشهر سبب شد ۱۵ فروند کَشتی ساعت‌ها در اطراف این حوضچه لنگر انداخته و در انتظار تخلیه و بارگیری کالا‌ها باشند.

اداره کل محیط زیست استان مازندران امسال با ابتکار عملی آبراهه‌های موجود در روستا‌های مشرف به تالاب میانکاله را به سمت تالاب هدایت و از کاهش سطح آب در تالاب میانکاله پیشگیری کرد.

پوستر شانزدهمین جشنواره بین المللی هنر‌های تجسمی فجر بخش استان مازندران در نور رونمایی شد.

تیم هورسان رامسر در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال، امروز مقابل چادرملو اردکان شکست خورد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد صفحه جعلی اقدام به هتک حیثیت می‌کرد، خبر داد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار