کد خبر: ۱۱۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 30 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 10/11/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي مازندران 

سرهنگ یدالله جهان تاب رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 11 بهمن ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد . 


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "يدالله جهان تاب" در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 11 بهمن ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد.

رئيس پليس راه استان مازندران، افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 14 بهمن ماه 1402  در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسايل نقليه در صورت پرحجم بودن ترافيک در محور مذکور از ساعت 2 بعد از ظهر تا 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 24  همان روز از ابتداي پل زنگوله به سمت چالوس به صورت يک طرفه خواهد بود.

وي با اشاره به اعمال محدوديت هاي ترافيکي در روز جمعه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 23 در اين محور افزود: به همين منظور از ساعت 2 بعد از ظهر در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدوديت تردد براي خودروهاي به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 3 بعد از ظهر در ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت، از ساعت 5 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسير شمال به جنوب) يک طرفه مي شود ، از ساعت 23 طرح اتمام يافته و مسير پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن اين که در طي اين مدت، تردد از مسير قديم تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد است.

جهان تاب با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه و همچنين از ساعت 6 صبح  تا ساعت 24 روزهاي پنج شنبه و جمعه  12 و 13  بهمن ماه از اين محور ممنوع است .

رئيس پليس راه استان افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي در روز جمعه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بالعکس انجام خواهد شد .

وي در خاتمه  با بيان اين که محدوديت هاي مذکور منوط به افزايش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعيت ترافيک عادي باشد با هماهنگي اجراي محدوديت ها کان لم يکن تلقي خواهد شد، از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مديريت سفر خود، با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي و همراه داشتن تجهيزات زمستاني از جمله زنجير چرخ و وسايل گرمايشي، در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .

---------------------------------


کشف ذغال قاچاق در ساري 

سرهنگ عبدالله حسن زاده  فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 6 تن ذغال قاچاق در اين شهرستان خبر داد. 


به گزارش پايگاه خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده " در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران  کلانتري15 شهرستان ساري در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يک خودروي کاميونت ايسوزو مشکوک شدند.

وي افزود: مأموران خودروي مورد نظر را متوقف و  در بازرسي از آن 6 تن  ذغال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري راننده خودرو و معرفي وي به مرجع قضائي پس از تشکيل پرونده خبر داد ، خاطرنشان کرد: با توجه به اهميت حفظ منابع طبيعي و جلوگيري از تخريب اين منابع توسط سودجويان، مبارزه و برخورد قانوني و جدي با اين اخلاگران در دستور کار پليس قرار دارد و شهروندان مي توانند مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده  فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق و کشف خودروي سرقتي پرايد در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمود حسين زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودرو، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ادامه داد: ماموران تجسس کلانتري 11 با رصد هاي اطلاعاتي و تقويت گشت هاي انتظامي خودروي مورد نظر را حين تردد در يکي از محورهاي اين شهرستان شناسايي و در يک عمليات آن را متوقف  و سارق را دستگير کردند.

سرهنگ حسين زاده با بيان اين متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .

---------------------------------

اجراي طرح پيشگامان امنيت انتظامي و کشف کالای قاچاق در چالوس 

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از کشف 25 میلیارد ریالی  انواع لوازم خانگي قاچاق در آن شهرستان خبر داد .


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محسن سليماني" در  تشريح جزئيات اين خبر گفت:  در اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح پيشگامان امنيت انتظامي ماموران پليس آگاهي و  پليس امنيت اقتصادي  با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي يکي از عاملان عرضه کالاي قاچاق در اين شهرستان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي در بازرسي از انبار متعلق به متهم موفق به کشف انواع لوازم خانگي قاچاق شامل 4 دستگاه يخچال خارجي ، 3 دستگاه تلويزيون ،  5 دستگاه ماشين لباسشويي ، 9 دستگاه ماشين ظرفشويي ، 3 دستگاه جاروبرقي  و 6 دستگاه کولر اسپيلت شدند .

سرهنگ سليماني ارزش کالاي کشف شده در اين عمليات را بالغ بر 25 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: اموال کشف شده به سازمان هاي مربوطه تحويل و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در خاتمه با بيان اين که خريد و فروش کالاهاي قاچاق ضمن اينکه از استانداردهاي لازم برخوردار نيستند موجب ضربه به اقتصاد داخلي و در نهايت تعطيلي کارخانجات و بيکاري جوانان مي شود، از شهروندان خواست: در صورت برخورد و مشاهده خريد وفروش هرگونه کالاي ممنوعه و قاچاق مراتب را در هر ساعت از شبانه روز به پليس 110 اطلاع دهند .#

---------------------------------


دستگيري سارق اماکن خصوصي در گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و انباري ساختمان هاي خصوصي در آن شهرستان خبر داد .


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " محمود کلواني" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت  اماکن خصوصي و اموال از انباري هاي اماکن خصوصي در سطح شهرستان؛ بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، تصريح کرد: ماموران با بررسي هاي همه جانبه از محل هاي وقوع سرقت موفق به شناسايي 2 سارق در اين ارتباط شدند .

وي در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان که با پرسه زدن در محل هاي از پيش تعيين شده و  خيابان هاي خلوت سوژه هاي خود با تخريب درب منازل اقدام به سرقت مي کردند طي عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه با بيان اين متهمان در بازجويي خاي به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصي  اعتراف کردند، بيان داشت: اين 2 سارق حرفه اي پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند و تحقيقات پليس براي شناسايي مال باختگان ادامه دارد  .

---------------------------------


دستگيري مخلان نظم و امنيت در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري ۴ نفر از مخلان نظم و امنيت عمومي در آن شهرستان خبر داد . 


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي "در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: با کسب خبري مبني بر درگيري و چاقوکشي توسط چهار نفر از اراذل  و اوباش منطقه در يکي از کافه هاي اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي و کلانتري 11  قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، بلافاصله ماموران براي بررسي موضوع به محل اعزام و در يک عمليات ضربتي متهمان را که با ايجاد شرارت، درگيري و چاقو کشي موجب رعب و وحشت در بين مردم منطقه شده بودند، دستگير  کردند.

وي از  کشف چندين قبضه سلاح سرد در بازرسي به عمل آمده از متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

سرهنگ ديلمي با اشاره به اين که پليس با به کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان، اجازه سلب آسايش و آرامش مردم را به کسي نخواهد داد به مخلان نظم و امنيت عمومي هشدار داد:  کساني که بخواهند به هر نحوي موجب رعب و وحشت در بين مردم شوند قطعا با برخورد قاطع پليس مواجه خواهند شد .#

---------------------------------


دستگيري سارق لوازم خودرو در ساري

سرهنگ عبدالله حسن زاده  فرمانده انتظامي ساري از دستگيري سارق لوازم خودرو با 12 فقره سرقت آن در شهرستان ساري خبر داد. 


به گزارش خبرنگارخبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده " با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در سطح شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران پاسگاه هولار با انجام تحقيقات پليسي ، سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع  قضايي وي را در حين فرار از محل دستگير کردند.

سرهنگ حسن زاده در ادامه اظهار داشت: متهم که داراي سابقه متعدد سرقت نيز بوده است در بازجويي ها  به 10 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان ساري اعتراف کرد و همچنين در مخفيگاه وي مقادير قابل توجهي قطعات و لوازم خودرو و ابزار آلات صنعتي و خانگي سرقتي کشف شد.

وي ارزش اقلام سرقتي کشف شده از مفيگاه متهم را بالغ بر 3 ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: تلاش براي شناسايي مالباختگان و تحويل اموال سرقتي به آنان ادامه دارد .

سرهنگ حسن زاده با بيان اين که متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد، در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوريت هاي 110 تماس حاصل بگيرند.

---------------------------------


سارق حرفه اي خودرو در شهرستان قائمشهر به دام افتاد

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري سارق حرفه اي خودرو و مالخر اموال سرقتي خودرو با 4 فقره سرقت خبر داد. 


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مهدي خادمي" در بيان جزئيات اين خبر گفت : در اجراي طرح هاي مقابله با سرقت  و بازديد از استوک فروشي ها، ماموران آگاهي در بازديد سرزده از يکي از استوک فروشي هاي اين شهرستان موفق به کشف يک خودروي پرايد اوراقي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، تصريح کرد: با توجه به سرقتي بودن خودروي مورد نظر از طريق سامانه هاي پليسي ماموران فردي را که در حال اوراق کردن اين خودرو بوده را دستگير کردند .

سرهنگ خادمي، خاطرنشان : در ادامه تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده سارق اصلي خودرو نيز دستگير شد و به سرقتي بودن  پلاک خودروي مورد نظر نيز اعتراف کرد .

وي در ادامه اظهار داشت: از اين سارق حرفه اي که داراي 4 فقره سابقه سرقت در اين شهرستان نيز بوده است يک خودرو يک خودروي سرقتي ديگر به همراه اموال سرقتي داخل خودرو  نيزکشف شد .

خادمي از شناسايي مالباختگان در ادامه رسيدگي به اين پرونده نيز خبر داد و بيان داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند و موضوع در دست بررسي است .

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر در پايان از شهروندان خواست: ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي و تجهيز خودروي خود به تجهيزات ايمني و هشدار دهنده در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک مکراتب را سريعا به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

---------------------------------


دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده  فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق و کشف خودروي سرقتي پرايد در آن شهرستان خبر داد.


سرهنگ "محمود حسين زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودرو، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ادامه داد: ماموران تجسس کلانتري 11 با رصد هاي اطلاعاتي و تقويت گشت هاي انتظامي خودروي مورد نظر را حين تردد در يکي از محورهاي اين شهرستان شناسايي و در يک عمليات آن را متوقف  و سارق را دستگير کردند.

سرهنگ حسين زاده با بيان اين متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .

---------------------------------


دستگيري سارق اماکن خصوصي درگلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان از دستگيري 2سارق اماکن خصوصي و انباري ساختمان هاي خصوصي در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " محمود کلواني" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت  اماکن خصوصي و اموال از انباري هاي اماکن خصوصي در سطح شهرستان؛ بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، تصريح کرد: ماموران با بررسي هاي همه جانبه از محل هاي وقوع سرقت موفق به شناسايي 2 سارق در اين ارتباط شدند .

وي در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان که با پرسه زدن در محل هاي از پيش تعيين شده و  خيابان هاي خلوت سوژه هاي خود با تخريب درب منازل اقدام به سرقت مي کردند طي عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه با بيان اين متهمان در بازجويي خاي به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصي  اعتراف کردند، بيان داشت: اين 2 سارق حرفه اي پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند و تحقيقات پليس براي شناسايي مال باختگان ادامه دارد  . 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار