به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، کاروان سلامت، بهداشت و درمان با همراهی دستگاه های خدمات رسان با حضور پازوکی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در منطقه کم برخوردار ترک محله شهرستان ساری، خدمات رایگان درمانی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹ 08 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

مبعث حضرت محمد (ص) پیامبر مهربانی‌ها بر مسلمانان جهان مبارک باد

استاندار مازندران گفت که صنایع مازندران همانند بخش های تولیدی دیگر این ظرفیت را دارد تا بازارهای جهانی و منطقه را از آن خود کند.

طبق داده‌های آماری که استانداری مازندران آن را منتشر کرده است، نرخ بیکاری مردان در پاییز امسال در سطح کشور ۶.۲ درصد عنوان شد و پس از مازندران که کمترین نرخ را با ۲.۷ به خود اختصاص داده است، یزد با ۳.۲، ایلام با ۳.۴، خراسان جنوبی با ۳.۵، سمنان با ۳.۶ تهران با ۴.۳، خراستان رضوی با ۴.۶، آذربایجان شرقی با ۴.۷، خراسان شمالی با پنج، گیلان با ۵.۲، مرکزی با ۵.۵، زنجان با ۵.۶، کرمان و قزوین هر کدام با ۵.۸ و فارس نیز با ۵.۹ درصد کمترین نرخ بیکاری مردان در پاییز امسال را به خود اختصاص داده اند.
رییس سازمان شیلات کشور: با راه اندازی ۱۹۶ مزرعه ماهیان خاویاری در ۲۲ استان کشور هم اکنون این گونه در حال انقراض به مرحله سودآوری رسیده است.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: وضعیت ذخایر گروه‌های خونی در استان بحرانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری مازندران از اعلام آمادگی قزاقستان برای افزایش مبادلات تجاری با تجار و بازرگانان این استان خبرداد.

هوای مازندران از فردا تا چهارشنبه هفته آینده آفتابی همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

همزمان با دهه مبارک فجر ۱۱۱ طرح تجمیعی شرکت مخابرات در شهرستان ساری افتتاح شد

مدیرکل شیلات مازندران: بیش از ۷ هزار میلیارد تومان انواع آبزیان سالیانه در مازندران تولید و روانه بازار می‌شود.

استاندار مازندران گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، عملیات اجرایی هزار و ۲۰۰ طرح به ارزش ۲۲۰۰ میلیارد تومان، در استان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: ۸۶ هزار قطعه نیروگاهی به شیوه مهندسی معکوس در این نیروگاه تولید شد.

به‌منظور تسهیل در آمدوشد خودرو‌ها در تعطیلات پیش رو، محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه از امروز چهارشنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

تیم‌های نساجی مازندران و نیکا پارس چالوس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال به مصاف حریفان می‌روند

پیکر مرحوم غلامرضا بهروان رییس سابق هیات فوتبال مازندران، امروز در ساری تشییع و خاکسپاری شد.

محمدهادی ساروی، مهدی بالی، امیررضا اکبری، ناصر علیزاده، علی اسکو و فردین هدایتی شش کشتی گیر مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار