پیام تقدیر سید عمار محمدی قلعه‌سری از حضور ورزشکاران نکا در انتخابات ۱۴۰۲ ؛
مسئول ستاد ورزش شهرستان نکا گفت: حضور حماسی و وصف ناپذیر جامعه بزرگ ورزش و جوانان دیار نکا برگ زرین دیگری را در گاهشمار سراسر حماسه و ایثار این خطه ولایت مدار از ایران عزیز ثبت و ضبط نمود.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 02 March 2024

به گزارش تابناک مازندران؛ مسئول ستاد ورزش شهرستان نکا در پیامی از جامعه ورزش و جوانان برای حضور پرشور و شعور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد. در پیام سید عمار محمدی قلعه‌سری آمده است:

 

حضور وصف‌ناپذیر جامعه بزرگ ورزش و جوانان نکا در انتخابات، برگ زرین دیگری در گاهشمار ایثار این دیار ثبت نمود  

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی و وصف ناپذیر جامعه بزرگ ورزش و جوانان دیار نکا برگ زرین دیگری را در گاهشمار سراسر حماسه و ایثار این خطه ولایت مدار از ایران عزیز ثبت و ضبط نمود.

جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان نکا، همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و با گام‌هایی استوار و حضوری آگاهانه در ۱۱ اسفند ماه همچون ادوار گذشته تصویری زیبا و بیاد ماندنی از حماسه حضورشان خلق کردند و جلوه‌های بی نظیری از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق و وفاداری یک ملت به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیدگان همه جهانیان جلوه‌گر ساختند.

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما عزیزان که با حضور پرشور و تاریخی خود در این رویداد عظیم ضمن تجدید بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت و پشتیبانی خویش را بیش از پیش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هویدا ساختید و دشمنان انقلاب، دین و معنویت، به ویژه نظام محنوس سلطه جهانی را منکوب و ناامید ساختید.

بر خود لازم می‌دانم از این حضور حماسی تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند متعال، اقتدار، عزت و پایندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) آحاد ملت و شما جامعه بزرگ ورزش و جوانان را خواستارم.

سید عمار محمدی قلعه‌سری
مسئول ستاد ورزش شهرستان نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار