مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: در سال‌جاری تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع این صندوق و حدود ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق امداد ولایت در بانک مهر به ۷ هزار نفر تسهیلات پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 07 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، احمد سعادت در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۴ اسفند ماه آغاز هفته احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه اظهار داشت: بی‌شک قرض‌الحسنه از ارکان اصلی هر اقتصادی به حساب می‌آید و نقش کلیدی در توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی هر جامعه دارد.

 

پرداخت بیش از صد میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد مازندران  

وی با اشاره به اینکه، قرض‌الحسنه رفتاری همراه با رحمت و رأفت را در جامعه گسترش می‌دهد و نمادی الهی برای فرهنگ بشری است گفت: در سال ۱۳۹۵ با توجه به حجم فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) با مجوز بانک مرکزی صندوقی در ذیل اهداف این نهاد با نام صندوق امداد ولایت تاسیس شد‌.

سعادت بیان داشت: هم اکنون این صندوق در آمار کشوری بیش از ۱۰ میلیون و در استان مازندران بیش از ۲۳۰ مشتری دارد که از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیر امور شعب قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت مازندران گفت: در سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع این صندوق و حدود ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق امداد ولایت در بانک مهر به ۷ هزار نفر تسهیلات پرداخت شد.

سعادت با اشاره به اینکه، جامعه هدف صندوق امداد ولایت مددجویان تحت حمایت و نیازمندان جامعه می‌باشند گفت: در ۴ سرفصل اشتغال، کارگشایی(حمایتی)، مسکن و فرهنگی تسهیلات پرداخت می‌گردد.

وی اصل منابع این صندوق را مشارکت‌های مردمی در حوزه قرض‌الحسنه عنوان نمود و گفت: خیرین می‌توانند با روش‌های مختلف ما را در یاری رساندن به محرومین و نیازمندان همراهی نمایند.

مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت مازندران با تشکر از تمامی خیرین و همکاران شعبه و عاملین شهرستان‌ها در جهت ارائه خدمت شایسته به جامعه هدف گفت: با تلاش‌ها و همراهی این عزیزان در سالی که گذشت صندوق امداد ولایت استان مازندران در قرض ماندگار رتبه برتر و در استفاده از ظرفیت شعبه دیجیتال رتبه اول را در کشور دارا می‌باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار