طبق شنیده ها مدیرعامل یکی از اتحادیه‌های تولید بذر استان مازندران به اتهام‌‌‌های مالی، فروش بذر فاسد گندم و اخلال در تولید استان توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی مازندران دستگیر و بازداشت شد
کد خبر: ۱۱۵۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷ 09 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته به این شرح است: 

 

 

استاندار مازندران در دیدار چهره به چهره را از سیاست های کلان دولت سیزدهم برشمرد و اظهار داشت که رئیس جمهور نیز به شخصه در سفر به استان های کشور، مستقیم با مردم ارتباط برقرار می کنند، چرا که معتقدیم در حکمرانی اسلامی نباید بین بین مردم و مسئولان فاصله باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمبن اکبری ضمن تشکر از زحمات ارزشمند و جامع مسئولان فناوری کشوری و استانی در جمع آوری آمار های قضایی و برگزاری دوره های آموزشی برای همکاران فناوری استان، اظهار کرد که باید آمارهای بدست آمده از فعالیت قوه قضائیه را جهت بهبود وضعیت آماری و عملکردی دادگستری استفاده و نتیجه برای مردم مفید ، ارزشمند و امید بخش باشد .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت که تصادف زنجیره ای امروز محور سوادکوه 4 مصدوم و یک جان باخته برجای گذاشت.

 

آیت‌الله لائینی، امام جمعه ساری با بیان اینکه برخی از بیماران از برخورد با تسامح با حجاب در بیمارستان‌ها گلایه کرد و گفت: ضابطه حجاب باید در بیمارستان‌ها، اتاق عمل و ... رعایت شود علوم پزشکی استان تقاضا دارم که مسئله انطباق با موازین شرعی را رعایت کنند

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت که مهلت یکساله برای تعیین تکلیف و تعطیلی سایت زباله انجلیسی به پایان رسیده است و باید اجرایی شود.

 

بندر فریدونکنار در کنار آن‌که یک ظرفیت صادراتی و تجاری در منطقه است به طور متوسط سالانه ۳۰۰ هزار تن کالای صادراتی کشورهای مختلف جهان از بنادر آستراخان، آکتائو، اولیا، باکو، گوسان و ماخاچ وارد این بندر می‌شود و بهره‌مندی از ۲ پست اسکله با ظرفیت یک میلیون تن و بهره‌مندی از آبخور ۴.۲ متری و کاربری چند منظوره «جنرال کارگو» از دیگر ویژگی‌های شاخص بندر فریدونکنار است.

 

معاون راهداری گفت که مسیر برگشت شمال به جنوب قطعه ۲ آزاد راه تهران- شمال به طور حتم در این دولت افتتاح خواهد شد منتهی قطعه سه آزاد راه با توجه به سختی شرایط کار و بررسی های کارشناسی حدود ۱۰ سال زمان می برد و بنابراین برای حفظ امنیت جان مسافران و پیشگیری از حوادث جاده ای راهی جز ایمن سازی جاده کرج - چالوس به ویژه در محدوده کندوان نداریم.

 

راهپیمایی مردم غیورمازندران درحمایت از مظلومان غزه

مازندرانی ها امروز در راهپیمایی باشکوهی پس از نماز عبادی سیاسی جمعه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

 

استاندار مازندران اظهار کرد که برنامه های سواحل مازندران باید متناسب با ارزش‌ها و فرهنگ این دیار باشد / فعالیت‌های فرهنگی نوروزی با رعایت شئونات ماه رمضان اجرا شود
استاندار مازندران، با بیان این که فعالیت‌های فرهنگی نوروزی متناسب با فضای معنوی ماه مبارک رمضان اجرا شود، گفت: سواحل مازندران باید با اجرای برنامه‌های متناسب با ارزش‌ها و فرهنگ این دیار به نماد تمدن مازندران تبدیل شود.

جلسه استانی کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر حسینی پور استاندار و مدیران کل استان مازندران و سرمایه گذاران بخش خصوصی درمجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار