کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی کنونی تا ظهر چهارشنبه اول فروردین همچنان در منطقه فعال است و بیشترین فعالیت این سامانه برای صبح روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 19 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، ندا مشاطان با اشاره به آخرین تصاویر ماهواره‌ای استان قزوین، اظهار کرد: سامانه بارشی کنونی تا ظهر فردا چهارشنبه اول فروردین همچنان در منطقه فعال است که منجر به بارندگی، رعد و برق، وزش باد‌های لحظه‌ای شدید غربی و جنوبی و با احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت این سامانه برای صبح روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است، بیان کرد: بیشترین میزان بارش استان قزوین طی شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان آوج با ۲۵ میلی‌متر بوده و این میزان بارش در مرکز استان نیز ۶ میلی‌متر به ثبت رسید.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: وضعیت جوی استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه، پایدار است و از ظهر جمعه تا بعدازظهر شنبه هفته آینده نیز با گذر امواج تراز میانی جو از سطح منطقه، افزایش ابر، در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری و احتمال رعد و برق را در استان شاهد خواهیم بود.

مشاطان در پایان خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با پنج و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای شعر قزوین نیز طی این مدت ۹ تا ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار