فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر با اعتراف به ۳۹ فقره سرقت خودرو در شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ 21 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام دستگیری سارقان خودرو در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی ادامه داد: در بازدید مأموران از محل‌های وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از هویت سارقان به‌دست آمد و مرحله عملیاتی پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده ۲ سارق خودرو، حین انجام سرقت در شهر قزوین رؤیت شدند که به محض مشاهده مأموران، با یک دستگاه خودروی سواری به سمت جاده قدیم قزوین تهران حرکت کرده و پس از رها کردن خودرو، به سمت اراضی کشاورزی متواری شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه هویت هر ۲ سارق که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند، توسط مأموران شناسایی شده و آن‌ها در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازدید از مخفیگاه سارقان، ۱۴ دستگاه خودروی سرقتی کشف و یک مالخر نیز در این خصوص دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۳۹ فقره سرقت خودرو در شهر قزوین اعتراف کردند، گفت: در این نوع از جرائم سارقان اغلب به سراغ خودرو‌هایی می‌روند که به لوازم پیشگیری از سرقت مجهز نبوده و مالکان آن‌ها نسب به هشدار‌های پیشگیرانه پلیس در خصوص سرقت بی‌تفاوت هستند، بنابراین لازم است هموطنان عزیز خودرو‌ها و منازل خود را نسبت به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار