مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه ارائه خدمات بدون وقفه به بیمه‌شدگان در حال انجام است، گفت: با توجه به تغییر زیرساخت سامانه نسخه الکترونیک و به‌روزرسانی سرور‌های اطلاعاتی سازمان بیمه سلامت ایران، پذیرش نسخ کاغذی در شرایط اضطرار در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ 17 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، محسن اسدبیگی امروز (۲۹ فروردین ماه) در جلسه پدافند غیرعامل با موضوع به‌روزرسانی سرور‌های اطلاعاتی سازمان بیمه سلامت، اظهار کرد: تغییر زیرساخت سامانه نسخه الکترونیک و به‌روزرسانی سرور‌های اطلاعاتی سازمان بیمه سلامت ایران در حال انجام است. در این مدت، برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان با دریافت مجوز، پذیرش نسخ به‌صورت کاغذی انجام می‌شود.

او ادامه داد: در شرایط اضطرار و اختلال در سامانه نسخه الکترونیک، همکاری و حمایت موسسات تشخیصی درمانی برای ارائه خدمات بدون وقفه به بیمه‌شدگان ضروری است.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان افزود: تغییر زیرساخت سامانه نسخه الکترونیکی به‌صورت سراسری است و این موضوع در استان با کمترین مشکل مواجه است. بازدید از موسسات تشخیصی درمانی و رسیدگی به اسناد برای رفع مشکل نسخه الکترونیک توسط همکاران در حال انجام است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار