استاندار لرستان گفت: وحدت، همدلی و همراهی بین مردم و دولت موجب شکوفایی نظام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ 23 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، ابوطالب شفقت، امروز چهارم اردیبهشت‌ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نباید فراموش شود و ما در یک جامعه انقلابی و اسلامی هستیم و باید مبانی نظری خود را بشناسیم و برنامه ما بر اساس آن باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما رسیدن به جامعه متعالی است دستیابی تمدن اسلامی و امت اسلامی و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است.

استاندار لرستان با بیان اینکه باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد، اضافه کرد: ظرفیت لرستان بالا است.

شفقت بیان کرد: پذیرفتن مسئولیت یعنی نوکری به مردم و تعامل با مردم باید نوکر به ارباب باشد و بر همین اساس مردم مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه وحدت، همدلی و همراهی بین مردم و دولت موجب شکوفایی نظام می‌شود، گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسئولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی قابلیت‌های این استان می‌شود و از نظرات استقبال خواهیم کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار