معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات «وعده صادق» دشمنان را دچار سردرگمی کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵ 17 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی امروز (۲۹ فروردین ماه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح بروجرد، اظهار کرد: امروز چشم تمام مظلومان عالم به کشور ماست. امروز چشم امید کودکان غزه، یمن، سوریه، لبنان، عراق و مظلومان عالم به ملت ایران و نیرو‌های مسلح است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی که در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد، کانون شرک و کفر هستند که از هیچ جنایتی دریغ نکرده‌اند. ملت ایران و نیرو‌های مسلح همیشه گوش به فرمان رهبری هستند و در ادامه راه نیز در مسیر رهبری و انقلاب حرکت خواهیم کرد.

مرادی با بیان اینکه امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات صادق، دنیای غرب را سردرگم کرده است، گفت: حماس و حزب‌الله در این چند وقت با طوفان الاقصی زمین را از رژیم صهونیستی گرفتند و شیعیان یمن، دریا را از آن‌ها گرفتند و نیرو‌های مسلح، ارتشیان و سپاهیان مخلص و مجاهد و نیروی انتظامی امروز آسمان را از آن‌ها گرفتند.

وی ادامه داد: با اقدام نیرو‌های مسلح، ابهت دشمنان درهم شکسته شد و این یک شعار نیست و واقعیت‌های امروز است و در مقابل هر اقدامی که انجام دهند پاسخی سخت دریافت می‌کنند.

معاون استاندار لرستان اظهار کرد: امروز دشمن در حال یک عملیات روانی است که بر اذهان مردم و مسؤولان تاثیرگذار باشد و تلاش دارد تا آنگونه که می‌خواهد این عملیات را تحلیل کند.

مرادی افزود: تا وقتی گوش به فرمان رهبرمان باشیم، استکبار جهانی و این رژیم منحوس کاری نخواهند کرد و امروز، روز ضعف و نابودی دشمن است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار