در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد که در آینده ای نزدیک صورت می گیرد، بودجه مناسبی جهت ادامه روند اجرای تالار مرکزی یاسوج که پروژه ای ملی است، تخصیص می یابد.
کد خبر: ۱۲۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 14 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علی جنتی افزود: در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خوبی در بخش فرهنگی اجرا شده است و سعی خواهیم کرد تا مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم.
وی اظهار داشت: در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد که در آینده ای نزدیک صورت می گیرد، بودجه مناسبی جهت ادامه روند اجرای تالار مرکزی یاسوج که پروژه ای ملی است، تخصیص می یابد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه، تاثیر فرهنگ در پیشبرد همه امور موثر و کارساز است و باید برای توسعه آن کوشید، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته و شاهد نتایج و اثرات مثبت آن در استان هستیم.
سیدموسی خادمی با اشاره به اهمیت راهبردی حوزه فرهنگ و هنر به توجه ویژه به منابع اعتباری برای اتمام پروژه های نیمه تمام بخش فرهنگ در استان تاکید کرد.
وی مشکلات حوزه فرهنگ کهگیلویه وبویراحمد را به لحاظ زیر ساختی، تجهیزات و امکانات مطرح کرد و افزود: استان برای رفع این مشکلات نیازمند کمک مادی و معنوی به طرح ها و برنامه ها از این وزارتخانه است.
وی تصریح کرد: تالار مرکزی یاسوج از پروژه های بزرگ کشور در حوزه فرهنگ و هنر است و نیازمند به تامین منابع لازم جهت ادامه روند ساخت آن است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: با بهره برداری از تالار مرکزی یاسوج امکان پوشش کامل برنامه های فرهنگی و هنری استان به لحاظ زیر ساخت وجود دارد.
دکتر دهبانی پور، بر نیاز ضروری اعتبار برای ادامه ساخت تالار مرکزی ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و پروژه در دست اجرا در گلستان ١٥ یاسوج و تامین منابع برای رفاه و پاداش کارکنان تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار