مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در انتخابات باید رأی انسان‌ها پاس و تکریم شوند تا بتوان شرایط جامعه را بهبود بخشید.
کد خبر: ۱۷۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 29 January 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، رضا دهبانی‌پور، در نشست شورای فرهنگ عمومی چرام با بیان اینکه این شورا به جهت پشتوانه‌ای که در شورای فرهنگی دارد، یکی از ساختارهای قابل توجه و کلان فرهنگی است که تدارک دیده شده، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی با توجه به اعضای حقوقی و حقیقی که دارد یکی از مراکز تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعضایی در این شورا حضور دارند که امور عمومی شهر را در اختیار داشته و ضمانت اجرایی خوبی هم دارند، بنابراین باید در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان از این فرصت استفاده کنند.

وی افزود: ممکن است در این جلسات هر از گاهی تصمیماتی اتخاذ شود که بتواند در راستای اعتلای فرهنگ دینی و ملی به ما کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه در فضای توسعه‌ای، فرهنگ زیرساخت است، خاطر نشان کرد: هم به اقتضای عقل و هم به جهت تجربه، اگر تغییر فرهنگی در یک جامعه به وجود آید، در حوزه سیاست و اقتصاد هم تغییراتی ایجاد می‌شود.

دهبانی‌پور، اضافه کرد: برخی از بداخلاقی‌های سیاسی و ناکارآمدی‌های اقتصادی ناشی از عدم تغییرات فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فرهنگ خود جایگاه بالایی در مبانی دینی و اعتقادی ما دارد به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از انقلاب‌هایی که در آن فرهنگ نیز نقش داشته انقلاب اسلامی 57 است، یعنی اینکه عواملی در تکوین این انقلاب نقش داشته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه انقلاب ما بر اساس روشنی اتفاق افتاد و آگاهی داد، به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات جلوه زیبای دموکراسی در دنیا معرفی شده است، یعنی فرایند انتخابات، تبلور عینی انتخاب و گزینش مردم است.

وی افزود: در انتخابات باید رأی انسان‌ها پاس و تکریم شوند تا بتوان شرایط جامعه را بهبود بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار